תביעות סיעוד

תביעות סיעוד – דוד פייל ושות'

מהן תביעות סיעוד?

חברות הביטוח דוחות למעלה מ 30% תביעות סיעוד בכל שנה.

אנשים רבים ששילמו במשך השנים לחברת הביטוח מוצאים עצמם מסיבות שונות במצב סיעודי מבלי שיקבלו פיצוי על כך.

על מנת לערער על החלטת חברת הביטוח מומלץ להיעזר בחוות דעת רפואית משפטית שמציגה את מצבו הסיעודי של המבוטח. אנו כמובן מציעים את השירות הזה ללקוחותינו ועושים עבורם את העבודה הכרוכה בהתנהלות מול חברת הביטוח, עד שיקבלו את הפיצוי.

במידה וחברת הביטוח דחתה את התביעה, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי.

ליצירת קשר מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם

ביטוח סיעודי של קופות החולים

כל קופות החולים מציעות כיום לחבריהם ביטוח סיעודי באמצעות חברות ביטוח חיצוניות. ביטוח סיעודי נועד לסייע מבחינה כספית לאדם שנקלע למצוקה תפקודית.

בחלק מהביטוחים הסיוע נעשה במסגרת פיצוי כספי בסכום מוסכם מראש, אותו יקבל החולה הסיעוד ובחלק מהמקרים הפיצוי יינתן כהחזר על הוצאות בפועל כנגד הצגת קבלות (שיפוי).

לעיתים קרובות נתקל המבוטח שנקלע למצב הסיעודי בסירוב של חברת הביטוח לשלם את תגמולי הביטוח. הסיבות השכיחות לסירוב הן מחלקות על תנאי הזכאות וטענת אי גילוי.

תביעות סיעוד

הגדרת תנאי הזכאות – חברות הביטוח עלולות לדחות תביעות סיעוד של המבוטח בנימוק שהוא לא נחשב לסיעודי. "חולה סיעודי מוגדר כחולה שאיננו מסוגל לבצע 3 או 4 פעולות מתוך 6 פעולות בסיסיות בחיי היומיום שלו" "במציאות, הגדרת הזכאות אינה חד ערכית וניתנת לעתים קרובות לפרשנות.

עורכי דין המתמחים בתביעות נגד חברות ביטוח, ומומחים לחיתום רפואי, יוכלו לבחון מקרוב, ופעמים רבות גם להפריך את טענתה של חברת הביטוח לכך שהתביעה איננה מוצדקת.

אי גילוי – טענה של 'אי גילוי' הינה שכיחה ביותר לדחיית תביעות סיעוד. למעשה, במקרים שכאלה, טוענת חברת הביטוח שהמבוטח סבל מבעיה רפואית מסוימת לפני שהצטרף לביטוח והסתיר אותה או לא הצהיר עליה במלואה, למרות שהתבקש לעשות כן. על כן הן דוחות את תביעתו. חשוב מאוד להקפיד למלא בצורה מלאה ומפורטת את כל ההיסטוריה הרפואית שלכם ברגע בו אתם רוכשים ביטוח סיעודי. אך גם כאשר נטענת טענה של אי גילוי מצד חברת הביטוח אין לומר נואש.

תקדימים משפטיים וטענות ביטוחיות רבות לא ידועות למבוטחים, והם עלולים להאמין כי אכן לא מגיע להם פיצוי, בעוד שלמעשה, אם תגיע דרישתם לפיצויים לבחינה מקצועית ומשפטית, קיים סיכוי לא מבוטל שהם יקבלו מחברת הביטוח את המגיע להם.