צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

ביטוח סיעודי נותן כיסוי ביטוחי

להאזנה:

 

האם פוליסות לביטוח סיעודי באמת נותנות כיסוי ביטוחי?

"ביטוח סיעודי נותן כיסוי ביטוחי? חלק מהפוליסות הפרטיות לביטוח סיעודי מבוססות על תכנון מדוקדק של חברות הביטוח שמאפשר להן לחמוק מרוב תביעות סיעוד לפיצויים המוגשות כנגדן לאורך השנים", טוען עו"ד דוד פייל.

עו"ד דוד פייל, המתמחה במאבקים משפטיים מול חברות ביטוח וקופות חולים, רגיל לפגוש בתרגילים ותכסיסים של חברות הביטוח, תרגילים המותירים חולים רבים הנזקקים נואשות לכספי הפוליסה מחוץ למסגרת הכיסוי הביטוחי.

קשישים רבים, חברים בקופת חולים, שוכנעו לחתום על פוליסות סיעודיות של חברת ביטוח פרטית, ששווקו להם בבנייני הקופה. אנשי המכירות לא נרתעו מגילם המתקדם של המבוטחים, ומכרו להם פוליסה רחבת כיסוי המעניקה פיצוי או שיפוי במקרה בו הופך המבוטח לסיעודי.

ביטוח סיעודי נותן כיסוי ביטוחי
ביטוח סיעודי נותן כיסוי ביטוחי

קשישים רבים ובני משפחותיהם הוכו בתדהמה במהלך השנה האחרונה, כאשר גילו כי חברת הביטוח מסרבת לשלם להם את תגמולי הביטוח במסגרת הפוליסה בגינה שילמו פרמיה ממיטב כספם. בעת הגשת התביעה מנופפת חברת הביטוח בפרטי מחלות בהם לקה המבוטח בטרם חתם על הפוליסה.

"למיטב ידיעתי התיק הרפואי של המבוטחים הקשישים היה זמין בפני אנשי חברת הביטוח או יכול היה להיות זמין עוד בטרם נחתמה הפוליסה, ולכן ההתכחשות של חברת הביטוח לחבותה הוא מעשה ציני", אומר עו"ד דודו פייל, "בייחוד לאור גילם המתקדם של המבוטחים בעת קבלתם לביטוח".

מקרים דומים לא מעטים הגיעו אל משרדו של עו"ד רשלנות רפואית פייל, וחלקם נמצאים בהליכים שונים בבתי המשפט.

עו"ד דוד פייל בפייסבוק | ביוטיוב | באינסטגרם | מייל: moked@df-law.co.il

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם