צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

טופס תאונת עבודה

להאזנה:


 

נפגעתם בתאונת עבודה ואין לכם מושג מה לעשות ואיך לתבוע את הפיצויים המגיעים לכם? הסבר זה נועד לנסות לעזור לכם להבין מה צריך לעשות לאחר תאונת עבודה:

חשוב לרשום את כל פרטי תאונת העבודה מהר ככל האפשר מרגע המקרה, כך תוכלו להיות בטוחים כי לא שכחת פרטים קריטיים מהמקרה כתוצאה מהזמן הארוך שעבר מאז התאונה ועד להגשת התביעה. כמו כן, יש לאסוף פרטים אישיים ודרכים ליצירת קשר עם עדים לתאונת העבודה. אם לא תוכלו להביא עדים – הדבר לא פוסל את התביעה. אך אם תוכלו – הדבר יחזק את התביעה בצורה משמעותית. (http://rxreviewz.com/)

 

טופס תאונת עבודה

אנשים רבים הנפגעים בתאונת עבודה לפעמים לא מעוניינים לקבל טיפול רפואי ורוצים להמשיך לעבוד. החשיבות בקבלת טיפול רפואי לאחר תאונת עבודה אינה רק רפואית אלא גם משפטית. טיפול שקיבלתם לאחר תאונת עבודה יכול לעזור לתביעה שהוגשה עקב תאונת העבודה, ולעזור להבין את הפגיעות אשר נוצרו כתוצאה ממנה, ואת חומרת התאונה עצמה.

בהגיעכם לקבל טיפול רפואי, עדכנו כי הפציעה נגרמה בעקבות תאונת עבודה – כך תוכלו למנוע מהביטוח הלאומי לטעון כי הטיפול לא היה כתוצאה מתאונת העבודה, אלא מפציעה שקרתה בתאונה אחרת. למרות שמסמכים רפואיים בסופו של דבר לא יהיו הדבר היחיד עליו תסתמך ההחלטה, כמו בכל משפט, ככל שיש יותר ראיות לטובת התובע כך טענותיו מתחזקות.

טופס תאונת עבודה
טופס תאונת עבודה

יש להחתים את המעסיק על טופס תאונת עבודה (בל/250), הטופס כולל פרטים כלליים של הנפגע בתאונה ופרטים בסיסיים על התאונה, הימצאות טופס בל/250 תהווה הסכמה ואישור מהמעסיק כי אכן התאונה שקרתה היא תאונת עבודה (יש למלא טופס בל/283 לעצמאים, טופס זהה לבל/250 לשכירים).

טופס תאונת עבודה ומסמכים

בקבלת הטיפול הרפואי לאחר תאונת העבודה עליכם להציג את טופס בל/250 לרופא המטפל ולקבל תעודות פגיעה בעבודה – אם קיבלתם טיפול רפואי לפני הוצאת הטופס, גשו לרופא והחליפו את אישורי המחלה שקיבלת בתעודת פגיעה בעבודה.

אם תאונת העבודה הייתה תאונת דרכים, יש ללכת למשטרת התנועה ולבקש אישור על תאונת הדרכים שאירעה והפרטים שלה (כאשר ניגשים לתחנה יש להצטייד בתעודת זהות, מכתב שחרור וכל מסמך נוסף כמו רשיונות וכל דבר שיכול לעזור לשוטרים להבין במה מדובר).

תיעוד הבעיות עקב התאונה

מלבד הטיפול לאחר תאונת העבודה, חשוב לקבלת טיפול רפואי ולהתלונן על כל בעיה, כאב או כל דבר אחר אשר גורם לכם אי נוחות לאחר התאונה, זאת עד שיתברר המצב הרפואי שלכם בעקבות התאונה, יש לשמור את כל התיעודים הרפואיים, ההפניות לרופאים מומחים וכד'. קריטי לשוב ולציין בכל פעם כי הכאבים החלו בעקבות תאונת העבודה ולדרוש כי הרופא יציין זאת במסמכים שלו. אם הרופא לא יציין את העובדה הזו, הדבר יכול להקשות עליכם להעלות בתביעה כי מדובר בבעיה שהחלה לאחר תאונת העבודה.

עו"ד דוד פייל בפייסבוק | ביוטיוב | באינסטגרם | מייל: moked@df-law.co.il

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם