צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

חוות דעת מומחה בתביעת נזקי גוף

להאזנה:

 

כל מה שצריך לדעת לפני הגשת תביעות נזקי גוף

אם אתם מתכוננים להגיש תביעה בגין נזק גופני שנגרם לכם, כדאי שתדעו כי תביעות ביטוח בגין נזקי גוף הן מהמורכבות ביותר, במיוחד בתחום הרשלנות הרפואית – משום שהן דורשות לצרף חוות דעת רפואיות הקשורה אך ורק לנזק שנגרם לתובע ולאיכות הטיפול הרפואי שגרם לנזק הגוף. בדרך כלל התביעות בגין נזקי גוף, תוגשנה בזמן שאינו סמוך לאירוע על מנת לאפשר בדיקה יסודית של תוצאות הפגיעה ואפשרויות של התדרדרות במצבו עקב נזקי האירוע.

 

תביעת נזקי גוף – חוות דעת מומחה

כאשר באים לממש את הזכויות בנזקי גוף יש להתייחס בראש ובראשונה בנסיבות האירוע שבעקבותיו נגרם הנזק.

אחת התביעות בה אין צורך להגיש חוות דעת של מומחה שיעריך את נזקיו היא תביעה בגין תאונת דרכים. לעומת זאת, בתביעת נזקי גוף אשר נגרמה עקב רשלנות של אדם מסוים, יש צורך בהגשת כתב תביעה אשר נתמך בחוות דעת רפואית מטעם מומחה רפואי בתחום.

חוות דעת מומחה בתביעת נזקי גוף
חוות דעת מומחה בתביעת נזקי גוף

הגשת תביעות נזקי גוף בגין רשלנות רפואית, מחייבת חוות דעת רפואית המפרטת לא רק את נזקי הנפגע אלא גם תומכת בטענות קרות הרשלנות. תביעות נזקי גוף הן מושג רחב הכולל תביעות שונות, עם דרישות שונות החלות על הנפגע המבקש להגיש תביעה למיצוי זכויותיו. הגשת תביעות נזקי גוף באופן שגוי, יכולות לפגוע בסיכויי התביעה של הנפגע, ולעיתים יכולות להביא לדחיית תביעתו.

חשוב לנו להסביר דווקא בנושא תאונות תלמידים, משום שמודעות ההורים בדבר אפשרות התביעה – נמוכה במיוחד. ילדים בגילי 3-18 מבוטחים במשך כל שעות היום, כולל בשעות אחה"צ והערב, בפוליסת ביטוח מקיפה של משרד החינוך בגין פגיעות תלמידים, לרבות נכויות, שאירעו כתוצאה מתאונה.

כלומר, גם תלמיד שנפצע בביתו יכול לתבוע מכוח פוליסת הביטוח הנ"ל, ללא צורך להוכיח אשם. התלמיד זכאי לפיצוי בגין אחוזי נכות שנקבעו לו וכן בגין היעדרות מהלימודים (לאחר תקופה מסוימת המוגדרת בפוליסה).

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם