צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תאונה עצמית

תאונה עצמית – כל מה שחשוב לדעת

תאונה עצמית: אלפי ישראלים עוברים תאונות דרכים בישראל מידי שנה ולא מכירים את הזכויות המוקנות להן בחוק. גם כאשר אתם נפגעים בתאונת דרכים שהייתה באשמתכם המלאה זכותכם לקבל פיצוי. העיקרון הבסיסי של חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כי כל אדם שנפגע בתאונת דרכים ללא חשיבות לשאלה מי אשם בגרימתה, זכאי לקבל פיצוי בשל נזקי גוף שנגרמו לו.

כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצויים, אלה ישולמו באמצעות ביטוח החובה של הרכב. גם במקרה של תאונה עצמית שמעורב בה רק רכב אחד, זכאים הנהג והיושבים ברכב לפיצויים מביטוח החובה. (https://idigtexas.com/)

סכום הפיצויים המגיע לנפגע נקבע לפי ראשי נזק שונים: כאב וסבל שמחושב בהתאם לנוסחה מתמטית לפי שיעור הנכות הרפואית הצמיתה, גיל הנפגע ומספר הימים שבהם היה מאושפז. כמו כן זכאי הנפגע לתשלום פיצויים בשל אובדן כושר עבודה, הוצאות רפואיות, הוצאות ניידות, התאמת דיור, והוצאות משפט.

תאונה עצמית
תאונה עצמית

לכל הפרטים, בדיקת הזכאויות לפיצויים השונים, אפיקי פעולה ודרכי חשיבה, כל מקרה לגופו, לפי חומרת הפגיעות – פנו לעורך דין מומחה בתאונות דרכים, תאונה עצמית.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם