צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תאונות דרכים תאונות עבודה

להאזנה:

 

נפגעת בתאונת דרכים?

חברות הביטוח יעשו את כל המאמצים האפשריים על-מנת שלא לשלם פיצויים, ואם בכל זאת יאלצו לשלם – אז להקטין ככל האפשר את סכום הפיצוי.

תאונות דרכים הפכו להיות אחד מגורמי התמותה המרכזיים בישראל.

משטרת ישראל והמדינה ככלל פועלות כמיטב יכולתן על-מנת למנוע תופעה זו אך כמובן שלא ניתן למנוע אותה לחלוטין. לכן יש לכל הפחות לפעול בצורה מקצועית להשגת הפיצוי הכספי המגיע לנפגע כתוצאה מהתאונה.

חברות הביטוח יעשו את כל המאמצים האפשריים על-מנת לא לשלם פיצויים ואם בכל זאת אז להקטין ככל האפשר את סכום הפיצוי, רק ניהול מקצועי ומיומן של המקרה, על-ידי צוות עורכי דין מלווים בייעוץ רפואי שוטף יבטיחו כי אכן הנפגע יקבל את אשר מגיע לו.

על אף שבישראל הוקמה זה מכבר רשות לאומית המטפלת בתחום הבטיחות בדרכים, מספרן של תאונות דרכים קטלניות לא נמצא בירידה וזאת על אף מאמץ רחב היקף לפעול בקרב הציבור להגברת המודעות בנושא חשוב זה.

תאונות דרכים תאונות עבודה
תאונות דרכים תאונות עבודה

על-פי נתוני ארגון הבריאות העולמי, כמיליון בני אדם נהרגים מדי שנה בתאונות דרכים ברחבי העולם. מדי שנה נפגעים בישראל 30 אלף איש ויותר בתאונות דרכים, ולמעלה מ-350 איש נהרגים בהן.

ניתן להבחין בין מספר סוגי תאונות, תאונות בין כלי רכב להולך רגל או בעל חיים, בהן הולך הרגל ייפגע בדרך כלל בצורה קשה יותר. תאונות אלה לא קורות תמיד באשמת הנהג ולרוב מתרחשות בסביבה עירונית. תאונות בין כלי רכב לעצם נייח, בהן קל לבחון את מידת אחריותו של הנהג לתאונה, ותאונות בין שני כלי רכב, שהן לרוב התאונות הקטלניות ביותר.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם