צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תאונות הולכי רגל

להאזנה:


 

תאונות הולכי רגל

תאונות הולכי רגל: תאונות דרכים הן אירוע טראומתי עבור כל הנוגעים בדבר, במיוחד אם אתה הולך רגל ונפגעת מכלי רכב. הקשיים הפיזיים והנפשיים עלולים להיות ממושכים.

לעתים נדרשת תביעה כנגד חברת הביטוח, ביטוח לאומי ,קופת חולים ועוד. כידוע אלו מוסדות גדולים ומשומנים, וההתנהלות מולם ארוכה ולא פשוטה.

תאונות דרכים הולכי רגל – בדיקה רפואית

היות ותאונת דרכים בה מעורב הולך רגל, לצערנו לרוב מסתיימת בדרך כלל בפגיעה קשה, הרי שרוב הנפגעים הללו יגיעו מייד לאחר התאונה לקבל טיפול רפואי בבית חולים. אך גם במקרים בהם הולך רגל נפגע בצורה קלה, מומלץ לגשת להיבדק בבית חולים ולקבל טיפול רפואי מתאים בהקדם האפשרי לאחר תאונת הדרכים בה היה מעורב. (https://www.newslive.com)

תאונות הולכי רגל
תאונות הולכי רגל

הסיבה לחשיבות קבלת הטיפול הרפואי מייד לאחר הפגיעה בתאונה חשובה, ראשית לצורך בדיקת מצבו הרפואי של הנפגע, שנית – יש לה חשיבות מכרעת גם מבחינה משפטית שכן התיעוד הרפואי לאחר התאונה, משפיע באופן ישיר ומשמעותי, על אופן ניהול התיק בהמשך מול חברת הביטוח ונתבעים אחרים/נוספים.

במקרה של פגיעת הולך רגל בתאונת דרכים, התביעה לפיצויים תהיה מול חברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב הפוגע בפוליסת ביטוח חובה. אין חשיבות לשאלה מי אשם בתאונה, חברת הביטוח של הרכב הפוגע תהיה חייבת לשלם את הפיצוי המגיע לנפגע בהתאם לגובה הנזק שנגרם לו.

תאונת דרכים הולך רגל

למרבה הצער, חלק מתאונות הדרכים בהן מעורבים הולכי רגל, הינן תאונות פגע וברח, כלומר תאונות דרכים שבהן הרכב הפוגע ברח מזירת התאונה מבלי להגיש עזרה לנפגעים ומבלי להשאיר את פרטיו של הנהג ופרטי חברת הביטוח.

במקרים כזה, יוכל הנפגע לתבוע את הפיצויים המגיעים לו מחברת 'קרנית' שהינה תאגיד אשר הוקם על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, במטרה לפצות נפגעי תאונות דרכים שאינם יכולים לתבוע את חברת הביטוח של הרכב הפוגע מסיבה כלשהי.

במקרה כזה חשובים הפרטים הבאים:

  • לאסוף שמות של עדים לתאונה.
  • לאסוף אישורים ומסמכים רפואיים רלוונטים לפגיעה.
  • לרשום באופן מדויק את נסיבות האירוע.
  • רצוי לצלם את מקום התאונה במקום.
  • לפנות למשטרה ולתת תיאור מדויק של התרחשות ומקום התאונה.

הולכי רגל – ייעוץ משפטי

בכל מקרה של פגיעת הולך רגל בעקבות תאונת דרכים, חשוב ביותר לקבל יעוץ משפטי של עורך דין, ורצוי בשלב מוקדם ככל האפשר, וזאת על מנת להימנע מעשיית 'טעויות משפטיות' שעלולות לפגוע בסיכויי הצלחת התביעה.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם