צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תאונת דרכים בחוץ לארץ

להאזנה:

 

תאונת דרכים בחוץ לארץ: רבים מאיתנו נוסעים לחופשה בחו"ל ורובנו רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל. קיים הצע גדול מאד של חברות המשווקות ביטוחים מסוג זה.

החל מחברות ביטוח, חברת אשראי וקופת החולים בה הוא מבוטח. חברות אלו לא כוללות בפוליסות שלהן הוצאות בריאותיות של מבוטחים בשל תאונת דרכים בחו"ל .

למרבה צערם נודע להם כי הם אינם מבוטחים רק כאשר הם חוזרים לארץ ומעוניינים בהחזר הוצאות רפואיות או כאשר בבית החולים בחו"ל הם נדרשים להפקיד התחייבות כספית.

תאונת דרכים בחוץ לארץ
תאונת דרכים בחוץ לארץ

אז מה עושים במקרה של תאונות דרכים בחו"ל?

ישראלי שנפגע בתאונת דרכים בחו"ל עלול להימצא בבעיה קשה, ברוב המקרים אין סיכוי לקבל את ההוצאות הכרוכות בטיפול שיקום וסיעוד בעקבות התאונה מאף גורם בישראל או בחו"ל. ביטוח הנסיעות אינו ממן את רוב ההוצאות וקרבנות תאונות הדרכים נותרים עם הוצאות גדולות ללא כיסוי ביטוחי.

ביטוח החובה הוא ביטוח אשר קיים כמעט רק בישראל ושהנפגעים בתאונת דרכים בחו"ל, הסובלים מנזקי גוף לרבות נכות, אינם זכאים לרוב לפיצוי אוטומטי.

ביטוח נסיעות לחו"ל ממן אך ורק את ההוצאות בגין אירוע בריאותי שארע להם בחו"ל. כל שאר ההוצאות כגון: המשך טיפול בארץ, נזקים עתידיים במידה ויהיו, כולל אבדן כושר עבודה, הם יאלצו לממן מכיסם.

נסיעה בטוחה, צאו לשלום ושובו לשלום, בבריאות טובה.

לכל מצב אחר, חס וחלילה, אנחנו פה, בשבילכם.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם