צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

רשלנות רפואית דליפת סיליקון

להאזנה:

 

תביעת רשלנות רפואית עקב דליפת סיליקון

רשלנות רפואית דליפת סיליקון; מחקרים רבים שהצטברו בשנים האחרונות קובעים קשר ישיר בין דליפת סיליקון משתלים בשד לבין מחלות כרוניות קשות כמו: סרטן, פיברומיאלגיה וסיליקיוזיס.

כל מושתלת סיליקון אשר גילתה כי היא חולה מאחת מן המחלות הכרוניות הללו עשויה לזכות במאות שלפי שקלים ואף יותר, תפנה לקבלת ייעוץ משפטי ורפואי הולם.

עו"ד פייל מוסיף כי רק נשים מעטות הגישו עד היום תביעת רשלנות רפואית עקב דליפת סיליקון ותביעות כאלו מגדילות את הפיצוי שניתן עד היום על רשלנות רפואית ברפואה הפלסטית והאסתטית בישראל. דליפת הסיליקון עלולה להתרחש גם מספר שנים לאחר ההשתלה ולכן יש לבחון את הקשר בין המחלה הכרונית להשתלה. גם אם המחלה פרצה שנים רבות לאחר ההשתלה .

רשלנות רפואית דליפת סיליקון
רשלנות רפואית דליפת סיליקון

לעתים, המחלה הכרונית יכולה להיות הסימן הראשוני לדליפת הסיליקון.

מהם הסימנים לדליפת סיליקון ?

נשים אשר עברו הגדלת שד בעזרת שתלי סיליקון וסבלו מדליפת סיליקון עלולת לסבול מכאב בשדיים, מתשישות, כאבי שרירים, כאבי מפרקים, איבוד שיער, איבוד זיכרון וללקות בדלקת השימוטו בבלוטת התריס ועוד.

עו"ד פייל מציין כי אם עד לאחרונה נהגו קורבנות של רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים לתבוע את מנתחיהם רק על עוגמת נפש, כאב ועלות של ניתוחים מתקנים כיום יכולות מושתלות הסיליקון לתבוע סכומים גבוהים הרבה יותר בשל מחלות כרוניות וחשוכות מרפא.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם