צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

קרבנות תאונות דרכים ומחלות קשות

תופעה: אלפי קרבנות תאונות דרכים חולים במחלות כרוניות קשות

הקשר בין קרבנות תאונות דרכים ומחלות קשות: מעטים יודעים, אך עקב תאונת דרכים עלולת להתפרץ מספר מחלות כרוניות.

ניתן לומר בוודאות כי בית המשפט מכיר בקשר בין תאונות דרכים לבין התפרצותן של מחלות כרוניות ופוסק לטובת הנפגעים אחוזי נכות ופיצויים גבוהים.

פיברומיאלגיה היא מחלה המתאפיינת בכאב מפושט בכל הגוף המלווה בהפרעות שינה.

אחד הגורמים העלולים להביא להתפרצות המחלה היא תאונת דרכים המלווה בפגיעה בצוואר.

קרבנות תאונות דרכים ומחלות קשות
קרבנות תאונות דרכים ומחלות קשות

גם למחלת לב, אחת המחלות השכיחות באוכלוסיה, ישנם גורמי סיכון רבים וביניהם: " עודף משקל, רמות שומנים גבוהות בדם, עישון ומבנה גנטי.

זוהי מחלה המתפתחת במשך שנים רבות בגופו של החולה, כאשר שקיעה של רובדי כולסטרול על דפנות כלי הדם מביאה בסופו של דבר להתקף. תאונת דרכים יכולה להיות זרז לתהליך ההדרגתי המביא להתקף לב חריף באופן פתאומי אצל החולה.

גם אירוע טראומטי, או חשיפה לתאונה קשה או מראה מזוויע עשויים להיות גורם להתפרצות מחלת נפש. גם חשיפה לתאונת דרכים קשה כצופה מהצד עלולה להיות פגיעה נפשית קשה. מעטים מודעים לכך אך לכל האירועים הללו קיימת תשובה ביטוחית ואם יגיש הנפגע תביעה באמצעות עורך דין ביטוח לאומי המתמחה בתביעות מסוג זה עשוי הנפגע לזכות באחוזי נכות ובפיצוי כספי.

חשוב להבין כי אירוע תאונתי לא חייב להיות אירוע סטנדרטי של מכה, חבלה או נפילה כפי שחברות הביטוח רוצות שנחשוב. אירוע תאונתי יכול להיות מורכב יותר, רב שלבי, ולא חד פעמי כמקובל.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם