צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תביעות נגד בית חולים מאיר

להאזנה:

 

תביעות נגד בית חולים מאיר, בכפר סבא

בית חולים 'מאיר' משתייך לבתי החולים של שירותי בריאות כללית. על כן, אם בכוונתך להגיש תביעות נגד בית חולים מאיר, עלייך לדעת שההתנהלות המשפטית היא כנגד שירותי בריאות כללית.

 

חשוב לזכור – הצוות הרפואי בבית החולים אחראי לבריאותו של החולה בכל מובן. אם נגרמו לו נזקי גוף בעקבות חוסר זהירות מכל סוג שהוא כמו נפילה וכד' הצוות הרפואי/סיעודי ניתן להגיש תביעה כנגד בית החולים. קראו עוד על תביעות סיעוד >>

אתה וודאי יודע, כי למוסד בסדר גודל כזה יש ידע עשיר וניסיון רב שנים וכן עורכי דין מומחים לתביעות מצד מטופלים, אין זה אומר שעלייך 'להרים ידיים' ולוותר על התביעה, אך חשוב שתדע שעל התביעה להיות מיוצגת ומנוהלת בידי עורך דין מומחה בתחום המשפטי-רפואי, וזאת על מנת להבטיח את סיכויי תביעתך.

קשר השתיקה

ידוע כי ישנו קשר שתיקה בין רופאים, הקשר מהווה קוד לא רשמי, אשר מתקיים בארץ בפרט ובעולם בכלל. אחוות רופאים זו חובה בתוכה שמירה הדדית וגיבוי לא נתפס. קרוב לוודאי עקב סביבת עבודה זהה ותחושת הזדהות גבוהה.

בעבר היה קושי רב יותר, להוכיח שאכן בוצעה רשלנות רפואית, אף רופא לא היה מעוניין להעיד כנגד חברו למקצוע בבית המשפט על רשלנות רפואית. בשנים האחרונות, חל שינוי וקשר השתיקה החל להתפוגג מעט, ניתן למצוא רופאים, בכירים וזוטרים, אשר אינם מפחדים להעיד בבית משפט ולתת חוות דעת רפואית בנוגע לרשלנות רפואית שאירעה.

תביעות נגד בית חולים מאיר
תביעות נגד בית חולים מאיר

קשר זה, למרות שהשתנה ורפה מעט, מעיב על התביעה ומקשה את הוכחת הנזק שנגרם. עם זאת, עורך דין מנוסה בתחום יוכל להתמודד ולהצליח להגיע לידי 'פיצוח' הקשר.

סכנת הגשת תלונה

במכתבי תלונה יש לתת פירוט מלא לגבי הנזק שנגרם, לעתים טענות ונימוקים מדוע לדעת המתלונן, הטיפול שקיבל היה רשלני וכל זאת מלווה בכתיבה רגשנית. ניסוח רגשני ולא ניסוח מאת עו"ד רשלנות רפואית מומחה עשוי בסופו של דבר להוות יתרון לנתבעים במהלך דיונים משפטיים עתידיים. ועשוי לפגום באפשרות להשיג פיצוי הולם והוגן.

עו"ד דוד פייל בפייסבוק | ביוטיוב | באינסטגרם | מייל: moked@df-law.co.il

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם