צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

רשלנות ברפואת שיניים: התקנת כתרים רופפים

ביקור במרפאת השיניים הינו הכרח המציאות עבור כולנו, ורובנו מבצעים טיפולי שיניים כאלו ואחרים בתדירות משתנה. על פי רוב מדובר בטיפולים יקרים, אשר למטופל אין כל יכולת לפקח על ביצועם, ועל כן לא אחת הטיפולים מסתבכים ונגרם למטופל נזק. מתי וכיצד נדע כי התרחשה רשלנות רפואית?

ראשית, יש להדגיש כי לא כל סיבוך בטיפול או נזק שנגרם למטופל ייחשבו לרשלנות רפואית, וכי מבחן הרשלנות הוא איננו רק מבחן התוצאה אלא מבחן הרופא הסביר. כלומר, עלינו לשאול האם הרופא נהג בטיפול כמצופה מהתנהגותו של רופא סביר. (https://driventheatre.com) במידה והתשובה שלילית, תתבסס עילת תביעה של רשלנות רפואית.

רשלנות ברפואת שיניים: התקנת כתרים רופפים
רשלנות ברפואת שיניים: התקנת כתרים רופפים

דוגמה לתביעת רשלנות ברפואת שיניים ובהתקנת כתרים רופפים

התובע פנה למרפאת שיניים בכפר קאסם לצורך קבלת טיפול רפואי, וטען כי לא רק שהטיפול שבוצע בפועל היה שונה לגמרי מתוכנית הטיפולים אשר סוכמה עם הרופא הנתבע מבעוד מועד, אלא שהטיפולים בוצעו על ידי רופא אחר ללא אישורו של התובע, וכי הנתבע ביצע את התקנת הכתרים באופן לקוי ורשלני, כאשר כתוצאה מכך כל הכתרים שהותקנו על השתלים נפלו ונשברו. בעקבות הטיפול הרשלני, נגרם לתובע סבל רב אשר התבטא במוגבלות קשה ובהשלכות בריאותיות נוספות.

בפסק הדין, השופטת קבעה כי על הנתבע לפצות את התובע בנוסף להוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין.

ת"א 9051-10-12 סורין נ' עאמר

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
Array

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם