צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תביעת תאונת עבודה

להאזנה:

 

לאדם אשר נפצע או נפגעה יכולת ההשתכרות שלו בעקבות תאונת עבודה קיימות שני דרכים לקבל פיצוי. הראשונה – הגשת תביעה לביטוח לאומי לקבלת קצבת נכות ופיצויים. הדרך השניה – הגשת תביעה כנגד המעביד על התרשלות מצידו. במקרים חריגים ניתן להגיש תביעה גם כנגד גופים אחרים.

 

לדוגמא, אם עובד נשלח להתקין דבר מה בשטח של עסק אחר וקרתה לו תאונת עבודה כתוצאה מסביבות עבודה לא בטוחה – העובד יוכל להגיש תביעות תאונת עבודה גם נגד מעסיקו וגם נגד בעל העסק הנוסף בכדי לקבל פיצויים כתוצאה מתאונת העבודה.

מידע על עורכי דין לתאונות עבודה

זמני הגשת תביעה תאונת עבודה והתיישנות

תביעות תאונת עבודה לקבלת לפיצויים עקב תאונות עבודה, מומלץ מאוד להגיש מינימום לאחר שנה מתאונת העבודה, בגלל העובדה הפשוטה כי לתביעה יש לצרף חוו"ד רופא מומחה בכל הקשור לנכות אשר נגרמה לעובד שנפגע בתאונת העבודה כתוצאה מהתאונה, החוו"ד צריך להראות את הנזק הצמית שנשאר עקב תאונת העבודה – עם זאת, מומלץ לגשת לעורך דין המתמחה בנזקי גוף מהר ככל האפשר לאחר תאונת העבודה.

תביעת תאונת עבודה
תביעת תאונת עבודה

על-פי חוק, לאחר שבע שנים חלה התיישנות על מקרים של תאונות עבודה, ולא יהיה ניתן להגיש תביעות תאונה עבודה לאחר שבע שנים, לכן, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בנזקי גוף (ובפרט בתאונות עבודה) בכדי להגיש תביעות תאונת עבודה, חשוב לבחור בעורך דין אשר לו נסיון רב בתחום תאונות העבודה מכיוון שעורך דין אשר מתמחה בתחום יוכל לעזור לכם הרבה יותר מאשר עורך דין אחר שלא מתמחה בתחום באם זה בקשרים שלו בתחום, או בידע הנרחב שיש לו.

תביעות תאונות עבודה – מסמכים

כמו בכל תביעה – מסמכים, עדים וראיות יעזרו לכם מאוד לזכות בתביעה – לכן שמרו את כל המסמכים הרפואיים שאתם מקבלים – הפניות לבדיקות, הפניות לרופאים מומחים, מכתבי שחרור, מסמכים מהמעביד שלכם וכל פרט שנראה לכם שיוכל לעזור בתביעה, כמו כן, אם היו עדים לתאונה אספו פרטים של כמה שיותר עדים לתאונה שתוכלו, וודאו כי אתם רושמים את כל ההוצאות שהיו לכם עקב התאונה ושומרים את כל הקבלות. באם חברת הביטוח של המעביד שלכם פונה אליכם, אל תשתפו פעולה איתם.

לסיכום, תביעות תאונת עבודה כמו בכל תחום אחר הן תביעות לכל דבר ועל כן, מומלץ להגיש את התביעה דרך עורך-דין העוסק בתחום (באם תבחרו לייצג את עצמכם או תבחרו עורך-דין אשר אינו בקיא בתחום – עלול להיווצר לכם נזק בלתי הפיך), בכדי לבסס את התביעה שלכם יש לשמור על כל המסמכים הרפואיים, לאסוף פרטים של עדים לתאונת העבודה, לשמור את כל הקבלות וההוצאות הכספיות שהיו לכם כתוצאה מתאונת העבודה שקרתה לכם – הדבר יעזור לכם עשרות מונים כאשר תגישו תביעת נזיקין ותצטרכו להוכיח שלא הייתה לכם רשלנות תורמת למקרה.

 

עו"ד דוד פייל בפייסבוק | ביוטיוב | באינסטגרם | מייל: moked@df-law.co.il

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם