צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תביעות רשלנות רפואית נגד שניידר

להאזנה:

 

בית החולים שניידר הוא בית חולים לילדים השייך לשירותי בריאות כללית, על כן אם אתם עומדים לתבוע את בית החולים הנ"ל, תביעתכם צריכה להיות כנגד שירותי בריאות כללית. מוסד גדול שכזה, דואג לשירותי ביטוח וכן לעורכי דין מנוסים ומומחים בתחום הרשלנות הרפואית, שכן הם צריכים לדאוג לייצוג נאות מבחינתם. גם במקרה של ילד נכה ניתן להוכיח מקרים של רשלנות רפואית.

 

חוק זכויות החולה

בשנת 1996 נכנס לתוקפו החוק לזכויות החולה, מטרת חוק זה לשמור על זכויות המטופל אשר נמצא בטיפול רפואי כלשהו. היבט חשוב בחוק זה עוסק בקבלת הסכמה מדעת של החולה בעת טיפול רפואי. משמע, אי יכולת נתינת טיפול רפואי ללא הסכמתו המפורשת של המטופל.

רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל טיפול רפואי. וחשוב לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי אל עורך דין בעל התמחות וידע ברשלנות רפואית ,זכור כי זכותך כמטופל לקבל את כל ההסברים לפני כל טיפול רפואי ובנוסף לקבל את הטיפול הטוב והנכון ביותר.

קשר השתיקה

בעבר וגם כיום קיים קשר שתיקה בין רופאים, הקשר מהווה קוד לא רשמי, והוא קיים בארץ ובעולם בכלל. אחוות רופאים זו, משמעותה שמירה הדדית וגיבוי דו כיווני, והוא לא הוגן בעת התרחשות רשלנות רפואית. הסיבה נעוצה, כנראה, בסביבת עבודה זהה ותחושת הזדהות גבוהה.

תביעות רשלנות רפואית נגד שניידר
תביעות רשלנות רפואית נגד שניידר

בעבר היה קשה יותר, להוכיח שאכן בוצעה רשלנות רפואית, אף רופא לא מעוניין להעיד נגד חברו למקצוע בבית המשפט. עם זאת, בשנים האחרונות, חל שינוי קל וקשר השתיקה החל להתפוגג קמעה. ישנם רופאים, בכירים וזוטרים, אשר אינם חוששים להעיד בבית משפט ולתת חוות דעת רפואית בנוגע לרשלנות רפואית שאירעה.

קשר השתיקה, למרות שהשתנה מעט, מקשה על תביעת רשלנות רפואית והוכחת הנזק שנגרם. עם זאת, עורך דין מנוסה בתחום הרפואי משפטי, יוכל להתמודד ולהגיע לידי 'פיצוח' הקשר.

דוגמאות נפוצות של רשלנות רפואית הרלוונטיות לילדים:

עו"ד דוד פייל בפייסבוק | ביוטיוב | באינסטגרם | מייל: moked@df-law.co.il

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם