צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

שיקום משרד הביטחון

להאזנה:

 

זכאות ל- שיקום משרד הביטחון

אגף ה- שיקום משרד הביטחון מעניק עזרה וסיוע לנכים ממשרד הביטחון. על מנת לקבל את שרותי האגף, עליכם להיות מוכרים כנכי משרד הביטחון תחילה.

 

אנו מציעים לכם סיוע בהגשת תביעות משרד הביטחון והדרכה לכל אורך התביעה עד להכרה המיוחלת. התהליך ארוך ואינו פשוט אך בעזרת שירותי עורך דין משרד הביטחון מומחה, וכן צוות רופאים מקצועי ומהימן, אנו סבורים כי נוכל להדריך ולסייע לכם רבות.

מי זכאי לשירותי משרד הביטחון אגף השיקום?

כל נכה אשר הוכר כנכה ודרגת נכותו 10% ויותר.

תפקידם של עובדי השיקום הוא בעזרה ופתרון בעיות מכל סוג הכרוכים בשיקומו. הלשכה מציעה מסלולי שיקום שונים לכל נכה שאין לו מקצוע לכל נכה אשר זקוק להסבה מקצועית בעקבות נכותו או לנכה אשר נאלץ להפסיק את עבודתו כתוצאה מפציעתו או נכותו, או שנעשו צמצומים במקום עבודתו. תכנית השיקום תותאם ליכולתו הפיזית, שאיפותיו והאפשרויות הקיימות כיום במשק העבודה.

שיקום משרד הביטחון
שיקום משרד הביטחון

מסלולי השיקום הקיימים – אגף השיקום משרד הביטחון:

  • סידור מקום עבודה.
  • שיקום כלכלי לעובד שהוא עצמאי.
  • הכשרה מקצועית או השכלה גבוהה למועמד מתאים.

יש לבחור באחד המסלולים המוצעים וכל זאת יחד עם עובד השיקום.

יש לציין שאם קיבלת מימון ללימודי השכלה גבוהה ודרגת נכותך 40% לפחות והלשכה שוכנעה שקיים קושי אובייקטיבי עבורך למצוא עבודה בכוחות עצמך תקבל סיוע במציאת עבודה.

אם קיבלת מימון לימודים להשכלה גבוהה ולא סיימת את לימודיך (לא קיבלת תואר) לא תוכל לפנות לקבל שיקום נוסף מכל סוג שהוא, או עזרה במציאת עבודה , רק במידה והסיבות לכך שלא סיימת את לימודיך קשורות בקשר ישיר עם נכותך.

ומתי זכאים לשיקום חוזר?

אם התנסית באחד ממסלולי שיקום משרד הביטחון, ושיקומך נכשל תהיה זכאי לשיקום חוזר, בתנאי שנכותך היוותה גורם עיקרי בכישלון, או אם חלה החמרה במצב נכותך, או דרגת נכותך 20% ומעלה וגילך אינו עולה על 55. אם חלו עליך תנאים אלו תוכל להגיש בקשה לוועדת ערעורים עליונה ולהגיש בקשה לשיקום חוזר. הגשת הבקשה תעשה ע"י פקיד השיקום בלשכה בה אתה מטופל.

שיקום משרד הביטחון – שירותי רפואה

כנכה תקבל, ללא תשלום, כל טיפול רפואי בנכותך המוכרת.

את השירות תקבל במרפאה שנמצאת ליד כל לשכת שיקום מחוזית, שם יעריך ויחליט הרופא על הטיפול הנדרש עבורך ויפנה לפי צורך לרופאים או שירותים רפואיים. במקרים מסוימים תקבל הפנייה לרופא חיצוני אשר יתן את המלצתו להמשך טיפול.

הרופא מאגף השיקום אינו מתחייב לקבל את המלצתו. ניתן להגיש בקשת ערעור על החלטת הרופא לרופא מרחבי.

דרגת נכות של עד 9%

טיפול רפואי לנכים 0%- 9% על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי דרך קופת החולים בה אתה מבוטח.

טיפול רפואי בנכות שאינה מוכרת, טיפול רפואי שאינו קשור לנכות המוכרת, תינתן לנכה במסגרת חברותו באחת מקופות החולים, לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי.

עו"ד דוד פייל בפייסבוק | ביוטיוב | באינסטגרם | מייל: moked@df-law.co.il

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם