צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תביעות ביטוח לקבלת פיצויים אחרי התקף לב

להאזנה:

 

עושה הרושם, כי חברות הביטוח אינן חושבות כי חוויה קשה של התקף לב מספיקה למבוטחיהם. מבוטחים רבים אשר יגיעו לדרוש את כספי הפיצוי באמצעות תביעות ביטוח יגלו כי בנוסף לחוויה הלא נעימה של התקף הלב, הם ייאלצו כעת להיאבק מול חברות הביטוח בכדי להבטיח כי יקבלו את הפיצוי הכספי המרבי.

רבים מן הישראלים משקיעים את מיטב כספם בביטוחי בריאות (עשרות מיליוני שקלים בשנה, האמורים להבטיח כי בעת צרה יעמדו לרשותם משאבים כספיים גבוהים שיאפשרו להם להתמודד עם מצב בריאותי מסכן חיים. בביטוח מחלות קשות, קיים פיצוי כספי חד-פעמי לאדם אשר עבר התקף לב.

התקף לב עלול לקרות באופן פתאומי עקב נזק שנגרם לשריר הלב. אוטם שריר הלב הינה מחלה המקננת בגופו של האדם ועלולה להתפרץ בעקבות אירוע חריג במיוחד. התקף לב עלול להתרחש כתוצאה מהתרגזות יתר, התרגשות, מצב נפשי קיצוני, מאמץ פיזי קיצוני וכד'. התקף לב נכלל בקטגוריית מחלות קשות ולכן יכול המבוטח להגיש תביעת פיצויים.

תביעות ביטוח לקבלת פיצויים אחרי התקף לב
תביעות ביטוח לקבלת פיצויים אחרי התקף לב

במקרים רבים בהם נתקלתי נראה כי למרות המקרה הרפואי הקשה אותו עובר המבוטח, בבואו לדרוש את כספו עושות חברות הביטוח את מירב המאמצים לדחיית התביעה או הקטנת הפיצוי הכספי.

דחיית תביעות ביטוח או הקטנת הפיצוי הכספי נעשית לעיתים קרובות על רקע חילוקי דעות בהגדרת המושג "התקף לב", אשר שונה מההגדרה הרפואית. הגדרה שאינה הגדרה רפואית מציבה אמות מידה חמורות וכתוצאה מכך דוחה את התביעה בתואנה שזה נמצא מחוץ למסגרת הכיסוי הביטוחי.

במקרה של תביעת פיצויים בעקבות התקף לב – מה עושים?

חשוב לדעת כי לעתים קרובות ניתן להתעמת עם חברת הביטוח באמצעות איש מקצוע, לקבל ייעוץ משפטי ולהשיג פיצוי מלא או חלקי חרף טענות המבטח.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם