צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

המלצה על עורך דין ביטוח לאומי

להאזנה:

 

כאשר אנו באים להגיש תביעה, כל תביעה אנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו עובדים רק עם הטובים ביותר. לכן חשוב לקבל המלצה על עורך דין לביטוח לאומי כאשר אנו נאלצים לצאת לדרך בהגשת תביעה למימוש הזכויות המגיעות לנו. הליווי המקצועי של עורך דן הוא בעל משמעות רבה. לכן חשוב להקפיד על קלה כחמורה לפני שאנחנו בוחרים עורך דין, וכן המלצות שעוברות מפה לאוזן על מי שעשו עבודה טובה, הם אינדיקציה מצוינת. 

 

מהו עורך דין ביטוח לאומי?

עורך דין הוא שם מתעתעת למקצוע רב זרועות. תחשבו על מישהו המכונה ספורטאי, האם הוא מצטיין בכדורגל? בריצה ? בשחייה או רכיבה על אופניים? כולם ספורטאים, אך האם כולם יודעים לעשות אותו הדבר? כמובן שלא. כך גם עורכי הדין. תחום המשפט הינו תחום נרחב הנפרש על כל היבטי החיים שלנו. בין אם נאהב את זה או לא, עורכי דין מעורבים בכל אספקט בחיינו, החל בדיני משפחה, עסקאות נדלן, חוזי ביטוח, הסכמי עבודה, צוואות והסכמי ממון, לאן שלא נפנה נבקש שיהיה עורך דין שייעץ לנו. לכן כאשר אנו מנסים לענות על השאלה איך נמצא המלצה על עורך דין ביטוח לאומי, אנחנו חייבים להביא בחשבון את הפרמטרים בהם מתעסק עורך הדין הזה.

עורך דין ביטוח לאומי הוא עורך דין שמגיע מתחומי דיני הנזיקין על פי רוב, הוא מתעסק עם רשלנות רפואית, אבחונים שגויים, תאונות, מחלות ושאר צרות אשר הביטוח הלאומי יודע לתת סעד עבורם. גם אם אנו חושבים שהביטוח הלאומי רק מחכה שנבוא לבקש כסף ממנו על כל צרה, יש לכם טעות, פניה לביטוח הלאומי מחייבת הבנה וידע ממוקדים. פניה לביטוח לאומי עם עורך דין מומחה, משולה להטסת מטוס עם טייס מתלמד לעומת קברניט עטור ניסיון.

 

חשיבות עורך דין ביטוח לאומי

חשיבותו של עורך הדין המגיע מתחום המשפט הנזיקי בתביעות אל מול הביטוח הלאומי מגיעה מהעובדה שחוקי הביטוח הלאומי הם חוקים אשר לא מוכרים ולמרות היותם שקופים וזמינים לכולם, הציבור איננו בקיא בהם ובמכלול הזכויות שיכול אדם לקבל מהביטוח הלאומי, עורכי דין המתמחים בעבודה מול הביטוח הלאומי ובדיני נזיקין מכירים את ההליכים ואת החוקים החשובים כל כך בעבודת הביטוח הלאומי.

בנוסף לכל אלו ההליכים הנוקשים, החקיקה המשתנה והפסיקה שכל הזמן מתעדכנת מהווים חסם משמעותי עבור מי שאיננו מצוי בנבכי תחום עריכת הדין והביטוח הלאומי. מחסור בידע מעודכן, אי הכרה של הדירוג בביטוח לאומי במקרים השונים גורמים לכך שייצוג ללא עורך דין יביא ככל הנראה לתוצאות פחות טובות עבור התובע, תמיכה של עורך דין במהלך, גם אם יש לה עלות מיידית, תביא להגדלת הקצבה, גמלה או הזכויות לאורך זמן ולעיתים למשך שארית חיי המבקש.

בעשורים האחרונים הוקמו חברות שונות אשר מתיימרות להגיש סיוע לאזרחים בעמדם בפני הוועדות השונות של הביטוח הלאומי, אך החוק לא מתיר להן לייצג את לקוחותיהם בוועדות או בבתי המשפט, לכן עורך דין המכיר את הביטוח הלאומי מחד ואת דיני הנזיקין מאידך, יוכל לעמוד לצידכם בכל שלב בתהליך.

על מנת להבטיח את הזכויות שלכם הן המשפטיות והן הרפואיות, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין, משרד  עו"ד דוד פייל רשלנות רפואית מלווה את לקוחותיו לאורך כל שלבי התהליך, מהגשת הבקשה, דרך ייצוג בוועדות ועד ערעור לבית המשפט בעת הצורך.

 

תפקידי עורך דין ביטוח לאומי

כאשר אנו מחפשים המלצה על עורך דין ביטוח לאומי אנחנו חייבים לבין קודם כל מהם תפקידיו של עורך הדין בתהליך. חשוב להבהיר, אפשר להיעזר בעורך הדין לכל שלב בתהליך בנפרד, או לקבל ליווי לאורך כל התהליך. בכל מקרה חשיבותו של השארת עורך הדין בתמונה הוא בעל משמעות עליונה.

  • מתן ייעוץ והכוונה – הפעולה הבסיסית שאפשר לבקש מעורך דין הוא קבלת עצה. תמיד ניתן לבקש פגישה פרונטלית או טלפונית, להציג את הבעיה ולשאול מה הן הדרכים הנכונות לפעול.
  • הגשת טפסים – כל בקשה לביטוח לאומי מתחילה בהגשת טפסים עם בקשה מסויימת. לכל טופס דרישות משלו, פניה לעורך דין על מנת שיגיש עבורכם את הטפסים בצורה המיטבית, יכולה להעניק לכם נקודת פתיחה טובה יותר בתהליך מול הביטוח הלאומי.
  • הכנה לביקור בוועדה רפואית – לפני כל קבלת הטבה \ גמלה או קצבה, אתם תדרשו לעמוד מול הוועדות של הביטוח הלאומי, עורך הדין יוכל לייעץ לכם מה ואיך להגיד וממה להימנע, יעוץ כזה יכול להיות רב משמעות.
  • ייצוג בוועדות הרפואיות –  כאשר אתם ניגשים לוועדה הרפואית כאשר מי שמייצג אתכם בדיון הוא עורך דין המכיר את החוקים, מכיר את הדרישות ולעיתים מכיר גם את חברי הוועדה, הסיכוי להצליח בקבלת הקצבה עולה משמעותית.
  • ייצוג בבית המשפט – בשלב זה עם תגיעו אלו תהיו חייבים עורך דין. אולם רק עור דין ביטוח לאומי יוכל לעמוד מול הנתונים ולטעון בהצלחה עבורכם.

 

על מה חשוב להקפיד שבוחרים עורך דין

בחירת עורך דין היא עניין בעל משמעות רבה. יכול מאד להיות שבחירה חפוזה וללא מחשבה מוקדמת תביא אתכם לעוגמת נפש, לכן לפני שאתם בוחרים עורך דין, שימו לב לנקודות הבאות.

  • ניסיון – אין חכם כבעל ניסיון ובמקרים הללו אף יותר. החוכמה להבין את התהליך ואת המהלכים קדימה הם עיקרי החשיבות של הניסיון
  • ידע – ידע הוא כוח. עורך דין המכיר את הפסיקות, מכיר את סעיפי החוק ומכיר את מסדרונות הביטוח הלאומי יוכל להעניק לכם שירות טוב יותר.
  • מקצועיות – הבנת כל סעיף על בוריו, הכנה מדוקדקת לכל דיון ויחס מכבד לכל סעיף וסעיף יעידו על מקצועיות שבסוף תביא תוצאות.
  • אחוזי הצלחה –  בסוף ההצלחה מדברת, עורך דין אשר אחוזי ההצלחה שלו וסכומי הפיצוי שהוא משיג ללקוחותיו, הם האסמכתא הטובה ביותר להצלחה.

 

הכימיה האישית

לאחר שהצלחנו לאתר עורכי דין שעונים על ההגדרה של מומחים בתחומם, נשאלת השאלה האם כל אחד שמצליח הוא מי שמתאים מעבר לפן המקצועי גם להיבט האישי. תביעה מול ביטוח לאומי מקורה ברוב מקרים במצוקה כל שהיא. במקרה שכזה חשוב להבין שההיבט הנפשי והריגשי משחק תפקיד ועלול להשפיע על רוח הדברים, לכן נרצה לעבוד מול עורך דין שיהיה לנו איתו כימיה אישית.

  • הבנת המצוקות – עורך דין אשר יהיה ער למצוקות של לקוחותיו יהיה מוצלח יותר, משברים אישיים, בעיות משפחתיות ועוד יכולים להשפיע, מי שיבין את המצוקה, יוכל לפתור את רוב הבעיות
  • הנושא הכלכלי – עורך דין הוא הוצאה משמעותית, עורך דין שיבין את היכולת כלכלית של לקוחותיו, ימצא איתם שפה משותפת.
  • הבהרת המטרות – חשוב בתחילת התהליך להבהיר מהן המטרות של ההליך. לא לתת לעורך הדין לרוץ מהר קדימה לפני שאתם מבינים מה אתם צריכים.
  • הקווים האדומים – האם יש דברים שלא תעשו, למשל לערב בני משפחה, לחשוף מידע רגיש ועוד, את כל אלו חשוב לתאם עם עורך הדין.

 

משרד עורכי הדין דוד פייל

תביעות מול ביטוח לאומי מגיעות מתוך מצוקה. אנו נוטים לראות בהן איזושהי הכנסה מובטחת בעת צרה, אך הפן המקצועי בתהליך הוא חשוב, הכנסת עורך דין לחיינו היא אירוע מורכב. אנחנו צוות המשרד של  עו"ד דוד פייל רשלנות רפואית מתחייבים לפעול ברגישות הנדרשת ובמקצועיות מתבקשת כך שתהיו בטחים שאתם בחרתם בצוות מומלץ ואיכותי שיעבוד עבורכם.

המלצה על עורך דין ביטוח לאומי
המלצה על עורך דין ביטוח לאומי
לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם