צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

עורך דין ביטוח לאומי

להאזנה:


 

עורך דין ביטוח לאומי – מי צריך אחד ומדוע?

אם בעקבות תאונה, מחלה קשה, נכות וכדומה, יש בכוונתך לתבוע את המוסד לביטוח הלאומי, רצוי שתבין את מהות התביעה נגד מוסד בגודל סדר כזה. בתחום תביעות ביטוח לאומי תידרש להמציא מסמכים רפואיים שונים לפי קריטריונים נוקשים, חוות דעת מומחים, תלושי שכר, לרוב אף תעמוד בפני ועדה מטעמם ועוד דרישות נוספות ובירוקרטיית טפסים.

כל הדרישות המוקדמות הללו מצריכות הדרכה וייעוץ מעורך דין מומחה בתחום הרפואי משפטי, שהינו בעל ניסיון וותק רב שנים בתביעות נגד ביטוח לאומי. עורך דין בעל ידע יכוון, ידריך ויקצר עבורך תהליכים ארוכים, מתוך ידיעה והכרות טובה של המערכת.

אנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ חינם במשרדנו עם עורכי דין מומחים בתחום ובעלי ניסיון רב בתביעות אל מול המוסד לביטוח לאומי. יחדיו נעריך את סיכויי תביעתך וכן צוות רופאינו הותיק ידע להעריך נכונה את מצבך הרפואי. פנה עוד היום למשרדינו ואנו נדאג להשיג עבורך את התוצאה המקסימלית שניתן בזמן הקצר ביותר האפשרי.

תפקידי עורך הדין

מועד התיישנות התביעה – אחד מתפקידי עורך הדין הוא להיות עם האצבע על הדופק. חלק מהמבוטחים אינם יודעים על חוק ההתישנות ואינם ממהרים בהגשת התביעה. מה שיכול כמובן לפגוע בסיכוי לקבל פיצוי. תפקידיו בין היתר של עורך הדין לגרום לכך שהתביעה תוגש במועד.

אם יימצא כי הנך זכאי להגיש תביעה והגעת למשרדו של עורך הדין בסמוך לתאונת עבודה או להתפרצות מחלה הפוגעת ביכולתך לעבוד, עורך דין ביטוח לאומי ינחה אותך כראוי בנוגע לכל הפעולות הראשוניות שכדאי לבצע, על מנת לשפר את הסיכויים שדרישותיך יענו. כגון הפניה לקבלת טיפול רפואי כדי שיהיה רישום לגבי התאונה ופנייה לקבלת טיפול רפואי מתאים על מנת לקבל את האישורים המעידים על מגבלותיו, וזאת ביחס לאחוזי הנכות שיקבעו לך בוועדה הרפואית.

עורך דין ביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי

בירוקרטיית הגשת התביעה נגד ביטוח לאומי אינה פשוטה ולעיתים אף בלתי אפשרית. יש צורך במילוי טפסים שלעיתים מתגלים כבלתי ברורים אשר לא תמיד פשוטים למילוי. מה שיכול לגרום לטעויות במילוי הטופס ומגדיל את הסיכוי לכישלון התביעה.

המלצתנו היא לתת את מילוי הטפסים לאדם בעל ידע וניסיון במילוי טפסי הביטוח הלאומי, שידאג למלא את הטפסים בקפדנות ובמקצועיות. פנייה אל עורך דין ביטוח לאומי מפחיתה באופן ניכר את הסיכוי לטעות במילוי הטפסים או דחיית התביעה ובמקביל משפרת מאוד את סיכוי הצלחת התביעה.

הליך מימוש הזכויות רפואיות בביטוח הלאומי הוא הליך המורכב ממספר שלבים

שלב הערכת הנזק ע"י זימון לוועדה רפואית על ידי רופאים המומחים בתחום.

יש להמציא לוועדה את כל המסמכים הקשורים בתביעה כולל המסמכים הרפואיים המעידים על מצבו הרפואי ובליווי גורם מקצועי בייצוג בועדות. עורך דין ביטוח לאומי יוודא שאכן יושבים בוועדה רופאים אשר כישוריהם המקצועיים מתאימים, ושאכן מלוא הבדיקות נעשות וטענותיך כולן, הועלו ונרשמו בפרוטוקול הוועדה.

במידה ויהיה צורך להגיש ערר, עורך דין ביטוח לאומי יגיש אותו בשמך לוועדה רפואית לערערים וידאג לצרף אליה חוות דעת רפואית של מומחה.

עורך דין ביטוח לאומי ממלא תפקיד חשוב במימוש זכויותיכם בפני מוסד הביטוח הלאומי ומומלץ בכל מקרה ובמקרה לפנות לקבלת ייעוץ משפטי אצל עורך דין ביטוח לאומי לשם בירור זכויותיכם, הכוונה וייעוץ.

 

הסיבה שעדיף להגיש תביעות ביטוח לאומי באמצעות עורך דין ביטוח לאומי

בעיתות משבר, הצורך להתמודד עם ההליכים הבירוקרטיים המורכבים הכרוכים בעמידה על זכויותיו של הארח הקטן מול המוסד לביטוח לאומי – יכול להותיר אדם בתחושה של חוסר אונים משווע. לא אחת הדבר מוביל אף לויתור מצד אנשים על הזכויות המגיעות להם מהביטוח הלאומי כחוק.

אין זה מקרי. הגשת הטפסים המתאימים לקבלת קצבאות מהמוסד לביטוח לאומי כשלעצמה, יכולה להיות משימה לא פשוטה. לא כל שכן – ההתמודדות עם מנגנוני הביטוח הלאומי השונים ובכלל זה הוועדות הרפואיות הפועלות מטעמו, וכמובן – הצורך להתמודד עם תביעות שנדחות מטעמים שאינם בהכרח נהירים לאדם מן היישוב.

מכל הסיבות הללו וסיבות נוספות, מומלץ ביותר להיעזר בעורך דין ביטוח לאומי כבר מתחילת התהליך להגשת תביעות ביטוח לאומי, על מנת לוודא שמילוי והגשת הטפסים יתבצעו כראוי, כמו גם ההתנהלות מול הוועדות הרפואיות לקביעת אחוזי נכות, ככל וזו תידרש בהמשך הטיפול בתביעה.

לבירור כל הזכויות והפיצויים המגיעים לכם מהמוסד לביטוח לאומי – פנו בהקדם אל עו"ד דוד פייל באמצעות האתר או בטלפון: 03-915-8463.

 

מה מאפשר לעורך דין ביטוח לאומי לסייע למיוצגיו בקיצור תהליך הטיפול בתביעתם?

במקרים רבים מצליח עורך דין לתביעות ביטוח לאומי, לקצר את התהליך לטיפול בתביעות המוגשות למוסד לביטוח לאומי מטעם מיוצגיו. זאת הודות לבקיאותו הרבה של עורך דין הפועל בתחום משפטי זה, בדיני הביטוח הלאומי והוראות החוק המשיקות להם, ובזכות היכרותו המעמיקה מול גורמי המפתח במוסד לביטוח לאומי. אלמנטים אלו מסייעים במידה רבה לזרז את הטיפול בתביעותיהם של מבוטחים המיוצגים בידי עורכי דין לענייני ביטוח אומי ולקבל את אישורו של המוסד לביטוח לאומי למתן קצבאות ושאר זכויות והקלות שמגיעות למבוטחים על פי החוק.

 

על התועלות הרבות הגלומות בייצוג משפטי של עורך דין ביטוח לאומי

במדינת ישראל, עורך דין ביטוח לאומי יכול לסייע לאדם פרטי בטיפול בתביעתו נגד המוסד לביטוח לאומי – בין אם עסקינן בתביעת נכות שהוגשה מטעם נפגעי עבודה, בתביעת נכות כללית, בתביעת דמי אבטלה, תביעה לקצבת זקנה, תביעת גמלת ניידות או תביעות מסוגים אחרים אשר מוגשות מטעם מבוטחים המשתייכים לאוכלוסיות זכאיות.

לעורכי דין המתמחים בהכנת והגשת תביעות ביטוח לאומי, המומחיות הנדרשת להנחיית מבוטחים בתהליך המשפטי, הידע הנחוץ למקסום סכום הפיצוי של התובעים תוך הבטחת זכויותיהם הנוספות ומניעת התנגשות ביניהן והיכולת לקדם ולזרז תהליכים בירוקרטיים שמתארכים שלא לצורך. לכן, כל אדם בישראל שנדרש להגיש תביעת ביטוח לאומי ונתקל באי אלו קשיים בתהליך, או שמלכתחילה איננו בטוח כיצד ראוי להגשת לעניין- ייטיב לעשות אם יבחר להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום זה, לשם מימוש זכויותיו במלואן.

 

מדוע מומלץ לפנות להתייעצות מול עו"ד ביטוח לאומי במקרה אובדן כושר עבודה?

במידה והגעתם חלילה למצב של פגיעה בכושר העבודה שלכם, עורך דין תביעות ביטוח לאומי, יוכל לעזור לכם להבין באיזה אופן תוכלו לממש את כלל הזכויות ולקבל את מרב הפיצויים המגיעים לכם מהמוסד לביטוח לאומי ומגורמים מבטחים אחרים, בעקבות אובדן כושר השתכרותכם, תוך הקפדה על כך שתגמולי הביטוח המשולמים לכם לא יקוזזו לשווא בגין תשלום קצבת נכות מגורם אחר.

 

כיצד יכול עורך דין ביטוח לאומי לסייע לנפגעי עבודה במימוש זכויותיהם?

מהשלבים הראשוניים שלאחר תאונת עבודה או מחלת מקצוע, עורך הדין יכול לקבוע אם היא נכנסת לקטגוריה של תאונת עבודה בהתאם להנחיות החוק. עורכי דין לתביעות ביטוח לאומי, יכולים גם לסייע בהגשת התביעה לקבלת דמי פגיעה במקרים של תאונות עבודה ותביעה לקבלת קצבת נכות בצורה יעילה. יש להם את הידע להבחין מתי להסתמך על חוות דעתו של המומחה הרפואי של המוסד לביטוח לאומי, וכן מתי ראוי לפנות לוועדת ערר או לבית הדין לעבודה כדי לערער על החלטות הביטוח הלאומי. כמו כן, עורך הדין יכול ללוות את הנפגע לוועדות הרפואיות ולסייע לו להערך אליהן טוב יותר כדי למקסם את סיכויי ההצלחה של תביעתו והשגת הזכויות המרביות עבור המבוטח.

 

עורך דין ביטוח לאומי – סיכום

אם נפגעתם מתאונה אישית, פגיעת עבודה, מחלה או כל עניין רפואי או תעסוקתי אחר, וברצונכם להבטיח הגנה על זכויותיכם תוך מיקסום היקף הפיצויים המגיעים לכם, אל תהססו לפנות עוד היום למשרד עורכי דין לתביעות ביטוח לאומי. המומחיות של משרד עורך דין המתמחה בתחום זה, יכולה לסייע לכם בניווט בהליך המשפטי ובהבטחת הפיצוי המגיע לכם בתוך פרק זמן קצר יחסית וללא מכשולים מיותרים.

משרד עו"ד דוד פייל מלווה מבוטחים לאורך כל תהליך התביעה המוגשת למוסד לביטוח לאומי. השירותים שלנו כוללים הדרכת לקוחות במילוי טפסי התביעה ואיסוף המסמכים הרלוונטיים שיש לצרף אליה, ייצוג בוועדות רפואיות לקביעת דרגת נכות, סיוע בהגשת ערעורים וכן הלאה. לצוות המשרד ניסיון רב בטיפול בתיקים הקשורים לתאונות עבודה, תאונות דרכים בעבודה, מחלות מקצוע, מיקרוטראומה ועוד.

בנוסף, משרדנו מייצג מזה כשני עשורים גם אנשים אשר איבדו את כושר העבודה שלהם. משרדנו סייע זה מכבר בהגשת תביעות אובדן כושר עבודה רבות וסייע למבוטחים רבים לממש את הזכויות הביטוחיות שלהם מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח הפרטיות בישראל, קרנות הפנסיה וגורמים ממשלתיים נוספים.

רוצים להתייעץ עם עורך דין ביטוח לאומי על מנת לגלות אילו זכויות ביטוחיות ופיצויים מגיעים לכם מהמוסד לביטוח לאומי? מעוניינים לדעת האם יש לכם זכאות לקבלת קצבאות ביטוח, דמי ביטוח לאומי ו/או הטבות מיסוי והקלות שונות מהמדינה בשל נזקיכם או הפגיעה בכושר העבודה שלכם? זה הזמן לתאם שיחת ייעוץ ללא התחייבות עם עורך דין דוד פייל, באמצעות הטופס הבא או בטלפון: 03-915-8463 – אל תהססו לפנות לעזרתנו!

 

שאלות ותשובות בנושא עורך דין ביטוח לאומי

שכר הטרחה הנגבה על ידי עורכי דין המתמחים בהגשת תביעות ביטוח לאומי, מוגבל בחוק הביטוח הלאומי ואינו יכול לחרוג ממגבלותיו. סכומי שכר הטרחה המרביים של עורכי דין הפועלים כמייצגים של מבוטחים בביטוח לאומי, מתעדכנים מעת לעת באתר המוסד לביטוח לאומי וזמינים לציבור הרחב בקישור הבא.

מהשלבים הראשוניים שלאחר תאונה, פציעה או מחלה, עורך הדין יכול לקבוע אם היא נכנסת לקטגוריה של תאונת עבודה בהתאם להנחיות החוק. עורכי דין לתביעות ביטוח לאומי, יכולים גם לסייע בהגשת התביעה לקבלת דמי פגיעה במקרים של תאונות עבודה ותביעה לקבלת קצבת נכות בצורה יעילה. יש להם את הידע להבחין מתי להסתמך על חוות דעתו של המומחה הרפואי של המוסד לביטוח לאומי, וכן מתי ראוי לפנות לוועדת ערר או לבית הדין לעבודה כדי לערער על החלטות הביטוח הלאומי.

אמנם קיימת אפשרות למבוטח לטפל בעצמו בתביעתו כנגד הביטוח הלאומי, אולם כדאי מאוד להיעזר בעורך דין אשר בעזרת ניסיונו ומומחיותו יוכל לשפר את סיכויי התביעה להתקבל ולמקסם את גובה הפיצוי שהנפגע יוכל להשיג באמצעותה.

אם נפגעתם במהלך הנסיעה לעבודה, בחזרה מהעבודה או במהלך העבודה, מומלץ לפנות לעורך דין ביטוח לאומי, שיוכל להדריך אתכם בעמידה על זכויותיכם כנפגעי עבודה מול המוסד לביטוח לאומי.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
Array

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם