צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

רשלנות רפואית סרטן שד גרורתי בכבד

להאזנה:


 

גרורות סרטניות מופיעות כאשר תאי סרטן שד מתפשטים לאזורים חדשים בגוף. הם מתפשטים לרוב דרך זרם הדם או מערכת הלימפה. סרטן שד גרורתי בכבד (הידוע גם בתור סרטן שד משני בכבד), אם כן, הוא סרטן שד אשר התפשט מהמקום בו התחיל, אל אזור הכבד בגופה של החולה.

אם נפגעת מסרטן שד גרורתי בכבד שאובחן בשלב מתקדם מדי, או שאדם אהוב בחייך נפטר מכיוון שרופא לא הצליח לאבחן את סרטן השד בזמן או שאבחן סרטן שד גרורתי באופן שגוי, עורך דין מיומן בתחום הרשלנות הרפואית יוכל לעזור לך להעריך את האפשרויות המשפטיות שלך.

מה נתפס בתור רשלנות רפואית בהקשר של סרטן שד שניוני באזור הכבד, ומה תוכלו לעשות על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולקבל פיצוי כספי? על כך במדריך שלפניכם. (agentrealestateschools.com)

 

מה זה סרטן שד גרורתי בכבד?

סרטן שד גרורתי של הכבד אשר נקרא גם "גרורות כבד", מופיע כאשר תאים סרטניים נודדים מן השדיים אל הכבד של החולה, באמצעות מחזור הדם. גם כאשר מזוהה גידול סרטני בכבד, לאחר שהחולה אובחנה כסובלת מסרטן השד – על פי רוב התאים הסרטניים שנמצאים בכבד הינם תאים אופייניים לסרטן השד, שהם שונים במהותם מתאים סרטניים שמופיעים בגידול סרטני אשר מתחיל באזור הכבד. את תשמעי בוודאי גם לכן כשמדברים על גידולים בכבד (או בכל אזור אחר בגוף) בהקשר לסרטן השד, מכנים אותם בשם "גידולים משניים".

רשלנות רפואית סרטן שד גרורתי בכבד
רשלנות רפואית סרטן שד גרורתי בכבד

אובחנתי כחולת סרטן השד רק לאחר שהופיעו גרורות בכבד – מהם סיכויי ההחלמה שלי?

בשלב בו סרטן השד מתפשט לכבד, ניתן לטפל בו אך לא ניתן לרפא אותו לחלוטין.

לכן חשוב מאוד לנסות ולאבחן את סרטן השד בשלב כמה שיותר מוקדם כדי לנסות ולמנוע את התפשטותו לכבד מלכתחילה.

במידה וסרטן השד כבר הגיע אל הכבד, המטרה בטיפול הניתן לחולי סרטן שד גרורתי הינה לשלוט ולהאט את התפשטות הסרטן, להקל על התסמינים ולהעניק לך את איכות החיים הטובה ביותר למשך זמן רב ככל האפשר. לאחר אבחנה של סרטן שד משני בכבד, אנשים רבים רוצים לדעת כמה זמן הם ימשיכו לחיות. כיום, יותר ויותר אנשים חיים זמן רב לאחר אבחנה של סרטן שד משני בכבד.

עם זאת, קשה לחזות את תוחלת החיים המדויקת עבור כל מטופל,  שכן המקרה של כל אדם שונה ואף מקרה של סרטן אינו זהה למשנהו, ולא ניתן לחזות במדויק כיצד מחלתו של כל אחד תגיב לטיפול. אבחון מדויק של סוג הסרטן שהמטופל סובל ממנו הוא חיוני להתאמת מהלך הטיפול הנכון עבורו ומניעה של סבל פיזי ונפשי מיותר.

 

על הסיבוכים האפשריים כתוצאה מאבחון או טיפול שגוי לסרטן שד גרורתי בכבד

על מנת לזהות ולאבחן סרטן שד גרורתי בכבד, הרופא המטפל יצטרך בראש ובראשונה לאתר את נקודת המוצא של הסרטן, ואז לבדוק את גופו של המטופל יותר לעומק, כדי להבין כמה רחוק הסרטן התפשט. אם הרופא לא מצליח למצוא ולטפל בסרטן לפני שהוא מתפשט, המצב יכול להיות הרבה יותר קשה לטיפול בהמשך. הסיבוכים הנובעים מכך יכולים להיות חמורים ואף קטלניים.

רופא שאינו מפנה את המטופלים שלו לבדיקות הרלוונטיות, לא יוכל לזהות סרטן שד עם גרורות בכבד, ובכך הוא למעשה מונע מן המטופלת קבלה של טיפול הולם. זה יכול לאפשר לסרטן להמשיך להתפשט ולגדול ובסופו של דבר להפוך לבלתי ניתן לטיפול. חולה עם סרטן שד גרורתי שלא מטופל יכולה למות בסבל רב. לעתים קרובות סרטן שד שאינו מאובחן או מטופל כהלכה, מתפשט לא רק לכבד אלא גם לריאות, למוח או לעצם, וסרטן ריאות עשוי להתפשט לריאה השנייה, הכבד, העצם או המוח.

 

ביסוס אחריות רפואית בהקשר הטיפול בסרטן שד גרורתי

אם אובחנת כחולה בסרטן, על הרופא שלך להקפיד על הנחיות מסוימות למעקב אחר מצבך והטיפול בך. המעקב והטיפול עשויים לכלול בדיקות דם, ניתוחים, צילומי רנטגן ובדיקות דימות.

אם הרופא שלך לא הצליח לאבחן סרטן שד גרורתי בכבד או אבחן אותו באופן שגוי, יתכן וחלה כאן רשלנות רפואית ועורך דין הבקיא בתחום הרשלנות הרפואית יוכל להעריך אם יש לך עילה לתביעת נזיקין. כדי לבסס את טענת הרשלנות הרפואית שלך, עליך להוכיח:

  1. שהיו לך יחסי רופא חולה עם הרופא הנתבע.
  2. שהרופא לא פעל בהתאם לנהלים המקובלים בענף הרפואה לאבחון וטיפול בסרטן.

    3. קיום קשר סיבתי בין סוג הטיפול שניתן לך או היעדרו ובין מצבך הרפואי הנוכחי.

  3. נזקים – מרכיב חשוב בתביעת רשלנות רפואית הוא ההוכחה כי נגרם נזק לתובע. ;

באופן כללי, אם רופא מטפל בך בסרטן מקומי, עליו לבצע מעקב אחר כל סימן לכך שהסרטן התפשט. כדי לבסס טענה להפרה בסטנדרט המקצועי של הטיפול, עליך להראות שרופא אחר בעל אותה רמת מומחיות, בהינתן אותן נסיבות ואותו מידע שהיה בידי הרופא שלך, היה מאבחן את הסרטן הגרורתי ומטפל בו או מפנה אותך למישהו אשר יכול לטפל בזה.

במסגרת תביעת רשלנות רפואית, תידרשי להוכיח שהכישלון של הרופא המטפל באבחון סרטן שד גרורתי או אי הטיפול בו, העלו את הסיכון לפגיעה בבריאותך או למוות.

 

מדוע כה חשוב להתייעץ עם עורך דין מנוסה ברשלנות רפואית

עורך דין המתמחה בתביעות נזיקין עשוי להיות מסוגל לייצג אותך אם הרופא שלך אבחן בצורה שגויה או לא הצליח לאבחן ולטפל בסרטן שד גרורתי בכבד. במידה וניתן יהיה להוכיח רשלנות רפואית, את עשויה להיות זכאית לפיצוי כספי כנגד עלויות הטיפול הרפואי, פגיעה בפרנסה ובכושר ההשתכרות שלך, כאב וסבל, עוגמת נפש ופגיעה באיכות החיים.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם