צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

עורך דין תביעות נגד ביטוח לאומי

להאזנה:

 

הביטוח הלאומי הוא שלך ובשבילך טוען הסלוגן של הארגון, וזה אכן נכון. אולם על מנת להשיג את כלל הזכויות שהארגון הזה יודע להעניק צריך לפעמים להיעזר בשירותיו המקצועיים של עורך דין תביעות נגד ביטוח לאומי אשר יש לו הכלים, הידע והמקצועיות לנווט את תהליכי התביעה מול הביטוח הלאומי בשכל, בשקט ובמקצועיות תוך שימת דגש על הפעולות הנכונות שיש לבצע ועל המילים הנכונות שצריך להגיד בכל רגע נתון.

 

תביעות נגד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי הוא מוסד בעל חשיבות עצומה במערך החברתי הכלכלי במדינת ישראל. מבלי שנהיה מודעים לכך לעיתים קרובות הביטוח הלאומי דואג לנו והוא שותף מלא לחיינו מיום הולדתנו ועד יומנו האחרון. הביטוח הלאומי מספק לנו אמצעים כגון מענקי לידה, קצבאות ילדים ועוד ועוד, אך במקביל הוא יכול לסייע לנו ברגעם קשים. בנקודות המצוקה של כל אחד מאיתנו, יכול הביטוח הלאומי להיות אחד הגורמים הראשונים שנוכל להיעזר בו. וכך על ידי פעולות ותמיכות שהביטוח הלאומי מבצע, חיינו הופכים מעט יותר נוחים. הפעולות שאותם מבצע הביטוח לאומי הן בכמה היבטים:

  • וועדות רפואיות – הוועדות הרפואיות הן גוף בעל משמעות גדולה, מטרתן היא לקבוע את רמת הצורך של אדם בתמיכה זאת או אחרת ויש בהן לעיתים גם לחרוץ גורלות.
  • קצבאות – הכלי המשמעותי ביותר של הביטוח הלאומי, היכולת להעניק בכפוף לסטנדרטים מובנים סכומי כסף נכבדים.
  • הקלות נוספות – בנוסף לקצבאות הביטוח הלאומי יכול להעניק גם הקלות כלכליות נוספות דוגמת הטבות מס ועוד.

 

חשוב להבין, הביטוח הלאומי לא פועל פעמים רבות באופן אקטיבי, כלומר אם נקלעת לסיטואציה כגון נכות, או פיטורים מעבודה, על מבקש הקצבה להגיש את הבקשה ואת התביעה מביטוח לאומי באופן עצמאי.

 

למה חשוב להשתמש בעורך דין

מוסדות הביטוח הלאומי הן מוסדות שבהן כל אדם יכול לייצג את עצמו. אולם ההחלטות שמתקבלות במוסדות הביטוח הלאומי הן בעלות משמעות גדולה עבור כל אחד ואחד. לכן האפשרות של שימוש בכישוריו ויכולותיו של עורך דין תביעות נגד ביטוח לאומי הן בעלות משקל רב ויכולות להיות הבדל בין קבלת קצבה נמוכה או לא לקבל כלל, לבין קבלת כלל הטבות המגיעות למי שזכאי להן.

עורך הדין יכול לסייע בהיבטים המקצועיים של כלל התהליכים המתרחשים מול הביטוח הלאומי בשל הידע המקצועי שלו בתחומי רפואה, רשלנות רפואית, או רשלנות באבחון. היכולת של העורך דין לדייק את התהליכים, יכולה ולרוב היא ההבדל בין תשובה רצויה, לבין אכזבה מתשובת הביטוח הלאומי. משרד עו"ד דוד פייל מעמיד לרשותכם את כל הכלים לליווי מלא בכל תהליכי התביעות נגד הביטוח הלאומי.

  • ניסוח הבקשה – השלב הראשוני בהגשת התביעה לביטוח הלאומי מתחיל בניסוח הבקשה והגשת הטפסים המתאימים. דיוק של המילים בבקשה, הבחירה במה להתמקד ואת מה להשאיר ברקע, בנוסף להצגת המסמכים הדרושים ואלו היכולים לתרום, יש בהם כדי לבצע פתיחה טובה להליך התביעה.
  • הצגת הטיעונים – בכל שלב בתהליך יש צורך בהצגת טיעונים והסברים, עורך דין מומחה, או עורך דין העוסק ברשלנות רפואית יוכל לתת בכל שלב את ההסבר המדויק והנדרש בכל רגע.
  • הצגת עמדה חזקה מול הוועדה – במידה וזומנתם לוועדה רפואית, אתם תדרשו להציג מול אנשים את הטענות שלכם, לא כולם יודעים לעשות זאת, עורך דין המתמחה בתביעות מול הביטוח הלאומי יעשה זאת בהחלטיות ובצורה בהירה.
  • מקצועיות וענייניות – חשוב תמיד לשמור על קו ענייני ומקצועי, לא ללכת סחור סחור. עורך דין מקצועי, יעשה זאת עבורכם.

 

השלבים בתביעה נגד הביטוח הלאומי

הגשת תביעה כנגד הביטוח הלאומי היא לא תהליך של פעימה אחת. התהליך עצמו מורכב ממספר שלבים שבכל אחד מהם נדרשת הבנת התהליך ויש צורך לעבור כל אחד מהם על מנת להגיע לתוצאה הרצויה כאשר מגישים תביעה אל מוסדות הביטוח הלאומי. בכל אחד מהם היכולת של עורך דין מקצועי לשפר את סיכויי הצלחת התביעה גובר משמעותית.

  • הגשת הבקשה – השלב הראשוני בהתחלת כל תהליך הוא הגשת הבקשה בצורה מסודרת. הביטוח הלאומי מתחזק אתר מקוון משודרג בו ניתן למצא את כל הטפסים, אולם מילוי נכון שלהם וחשוב מכך הוספת המסמכים הרלוונטיים הם השלב הראשון בדרך הנכונה.
  • זימון לוועדה – זימון לוועדה מצריך הכנה מראש. מי שאיננו בקיא בהלכות הוועדות לא ידע למה להיות מוכן ויכול להיכשל בלשונו. לכן התייעצות עם עורך דין בעת הזימון לוועדה הוא בעל חשיבות גדולה
  • ייצוג בוועדה – הופעה בוועדה היא מיומנות הנרכשת לאורך זמן. היא מורכבת מהיכולת להציג טיעונים ובנוסף להיות מסוגל להציג את הטענות בצורה בהירה ומדויקת. במקרה זה עורך דין יש לו היכולת לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.
  • ערעור במידת הצורך – הגשת הערעור היא עסק למקצוענים בלבד, מתוקף הצורך להיות מדויק ומקצועי, בעת הגשת ערעור יש צורך אמיתי בשירותיו של עורך דין

 

צוות המשרד של עורך דין דוד פייל זמין ומוכן להעניק ליווי ויעוץ בכל שלב בעת הגשת תביעות לביטוח הלאומי.

 

מקצועיות של עורך הדין

עורך דין הוא מקצוע רב תחומי, לכל ענף מענפי החיים שלנו יש עורך דין המתאים לו. עורך דין העוסק בדיני חוזים, לא יעסוק בנושאי משפחה ואילו עורך דין העוסק ברשלנות רפואית לא יעניק שירותים בנושא מיסוי, לכן גם בהיבט של הביטוח הלאומי ישנם עורכי דין היודעים להתמודד עם האתגרים שהתביעות לביטוח לאומי מציגים. עורכי הדין המתמחים בביטוח הלאומי מגיעים לרוב מדיני הנזיקין ועולמות הרשלנות הרפואית. הנושאים אותם צריך עורך הדין להכיר בעיקר בעת עיסוק בביטוח הלאומי הם :

  • הכרת החוקים באופן מוחלט – הדבר אולי החשוב ביותר, הכרת כל החוקים והזכויות הניתנות על ידי הביטוח הלאומי. חשוב להבין שזהו תחום דינאמי ומשתנה, גובה הקצבאות, התנאים לקבלתם והדרישות השונות משתנות חדשות לבקרם, רק מי שמעודכן באופן קבוע יכול להתמודד עם המוסד המורכב הזה.
  • הכרת התהליכים – התהליכים בביטוח הלאומי הם מובנים וצריך לדעת כיצד לפעול איתם נכון, אי אפשר לדלג על שלבים ולא ניתן להזניח מי מהם. כל שלב הוא חשוב בדרך אל השגת המטרה.
  • הכרת הפסיקה – בשל המעורבות הגדולה של הביטוח הלאומי בחיי האזרחים, הפסיקה בתחומים אלו היא ענפה ולא אחת משמשות הפסיקות כתקדים. לכן חשוב מאד להיות מעודכן ובקיא בתחום.
  • המילים המדויקות – חיים ומוות ביד הלשון. לכן בחירת המילים המדויקות ומתי לומר אותן הן חלק מארסנל הכלים של עורך הדין. לכן לרוב הוא ידע לעשות שימוש במילים טוב מאיתנו.

 

פסקה שיווקית

התחלת תהליך של תביעה מול ביטוח לאומי הוא תהליך מורכב. ראשית הוא לעולם לא מגיע  כאשר אנחנו במצב טוב. הגשת תביעה לביטוח לאומי מגיעה ממקום של מצוקה, רפואית או כלכלית. לכן חשוב להבין שלרוב הרגש גובר על השכל. לכן בעיקר בזמנים כאלו צריך לקבל את היד המנחה לכיוון הנכון. שיהיה גורם מקצועי שיכוון ויעזור עו"ד דוד פייל רשלנות רפואית מעמיד לרשותכם צוות מיומן ומנוסה שיוכל להוביל אתכם בנבכי התביעה אל מול הביטוח הלאומי ולהיות העוגן שלכם בתהליך בכל אחד משלבי התהליך שלעיתים הוא קשה ולעיתים הוא מורכב. בשביל זה אנחנו לצידכם.

עורך דין תביעות נגד ביטוח לאומי
עורך דין תביעות נגד ביטוח לאומי
לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם