צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה

להאזנה:


 

מחלת כליות היא מצב רפואי חמור שיכול להיות בעל השפעה משמעותית על איכות החיים של האדם הסובל ממנה. במקרים מסוימים, מחלת כליות עלולה להחמיר עקב רשלנות רפואית, המתרחשת כאשר רופא אינו מגיע לאבחנה נכונה של הבעיה בזמן ובשל כך המטופל אינו מקבל טיפול נאות במועד.

במקרים כאלה, המטופל הנפגע עשוי להיות זכאי לקבל פיצויים. בשורות הבאות נסקור בפרוטרוט את הנושא של רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה והסעדים המשפטיים הזמינים למי שסבורים שנפגעו ממנה.

 

מהי רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה?

מחלת כליות היא מצב בו הכליות נפגעות ואינן מסוגלות לתפקד כראוי. זה יכול לגרום להצטברות של חומרי פסולת בדם ועלול להוביל למגוון של בעיות בריאותיות, כולל לחץ דם גבוה, אנמיה ונזק עצבי.

רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה, פירושה מחדל רפואי שבעקבותיו מחלת הכלייה לא התגלתה במועד אם בכלל ובשל כך המטופל לא קיבל את הטיפול הדרוש לעצירת ההחמרה במצבו. זה יכול להתבטא במגוון דרכים, כולל מתן אבחנה שגויה, אי הפניה של המטופל לבדיקות רלוונטיות, אי אבחון הבעיה במועד, אבחון מאוחר של מחלת הכליות, אי קבלת הסכמה מדעת לביצוע בדיקות שונות ועוד.

 

באילו נסיבות עולה על הפרק הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה?

אם סבלתם ממחלת כליות שלא התגלתה בזמן כתוצאה מרשלנות רפואית, חשוב להבין את זכויותיכם ולפעול לקבלת פיצויים הולמים. הדבר עשוי להיות כרוך באיסוף ראיות, התייעצות עם מומחים רפואיים והגשת תביעת נזיקין נגד הגורמים האחראיים. בעבודה עם עורך דין נזיקין המתמחה בתיקי רשלנות רפואית, תוכלו להבטיח כי זכויותיכם מוגנות בתהליך ושתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה
רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה

חשיבות הפנייה לסיוע משפטי בהגשת רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה

מומלץ מאוד לפנות לסיוע משפטי בעת הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית באבחון מחלת כליות. עורך דין רשלנות רפואית מנוסה יכול לעזור לכם לנווט בהליך המשפטי המורכב, ולהבטיח שהאינטרסים שלכם יבואו לכלל ביטוי במסגרתו.

עורך הדין יוכל לסייע לכם לבנות תיק תביעה מוצק, באמצעות עזרה באיסוף ראיות, סיוע בהשגת חוות דעת רופאית מרופא מומחה למחלות כליה ובניית אסטרטגיה משפטית מנצחת. בנוסף, עורך דין רשלנות רפואית טוב, יכול לעזור לכם להבין מה גובה הפיצוי שעשוי להתקבל במקרה שלכם ובגין אילו ראשי נזק תוכלו לתבוע.

 

על מקומה של חוות דעת רפואית בתביעות רשלנות רפואית באבחון מחלות כליה

על מנת לקבל פיצוי בגין מחלת כליות שלא אובחנה עקב רשלנות רפואית, על הנפגע להיות מסוגל להוכיח שהגורם הרפואי שאמור היה לאבחן את המחלה או המוסד הרפואי בו הוא מועסק – התרשל בתהליך האבחון. כדי להוכיח זאת בבית משפט, יש להציג עדות של רופא מומחה בתחום מחלות הכליה שיעיד כי תהליך האבחון לא התבצע ברמת המיומנות והזהירות הסבירה, כפי שמצופה מרופאים מומחים בתחום זה.

המומחה מטעם התביעה יוכל גם להעיד האם הרשלנות היא שגרמה לנזק למטופל ולבסס את קיומו של קשר סיבתי בין התנהלות הרופא הנתבע לבין נזקים אלו. חוות דעת כזו מסייעת מאוד לשיפור סיכויי ההצלחה בתביעות פיצויים מסוג זה ובמקרים רבים תורמת להגדלת שיעור הפיצויים הנפסק לתובע.

 

כמה עולה להגיש תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה?

העלות העיקרית בתביעות רשלנות רפואית, היא עבור חוות הדעת מהרופא המומחה, שעלולה להגיע לסכומים מכובדים מאוד של עשרות אלפי ש"ח. בתיקי רשלנות רפואית, ישנה גם ההוצאה של תשלום שכר טרחה לעורך הדין המייצג את התובעים.

אולם שכר הטרחה משולם אך ורק בסיום הטיפול בתיק, כאחוז מסכום הפיצוי שנפסק לתובע. באופן זה, נפגעי רשלנות רפואית יכולים להסתייע בעורך דין מבלי שידרשו לשלם מראש על שירותיו וכך עורך הדין גם מתומרץ להשגת פיצוי מקסימלי ללקוחותיו.

 

מה גובה הפיצוי שאפשר להשיג בתביעת רשלנות רפואית באבחון מחלות כליה?

גובה הפיצוי שאפשר להשיג בתביעת רשלנות רפואית באבחון מחלות כליה נע בטווח רחב, של מאות אלפי ש"ח עד מיליוני ש"ח, כתלות בנסיבות המקרה. עם הגורמים שעשויים להשפיע על היקף הפיצוי נמנים גיל התובע, מידת הנכות שנגרמה לו בשל הרשלנות, הפסדי השכר שלו, צרכיו השיקומיים, הכאב והסבל שנגרמו לו, ירידה בתוחלת החיים שלו עקב אי אבחון המחלה במועד ועוד.

 

הסיבה שלא מומלץ להתמהמה עם הגשת תביעת פיצויים

חשוב לפעול במהירות אם אתם סבורים שניזוקתם מרשלנות רפואית באבחון מחלת כליה, משום שקיימת התיישנות בת 7 שנים על הגשת תביעת רשלנות רפואית, שמתחילה שבע שנים מיום האירוע שהוביל לנזק או ממועד גילוי הפגיעה. על כן, לא כדאי לחכות זמן רב מדי עם הגשת התביעה אלא לפנות לקבלת סיוע משפטי בשלב מוקדם ככל הניתן, כדי לוודא שהתיק לא ידחה על הסף.

 

הדרך היעילה להשגה פיצויים בגין רשלנות רפואית באבחון מחלת כליה – סיכום

לרשלנות רפואית באבחון מחלת כליות יכולה להיות השפעה משמעותית על איכות חייו של החולה, ולכן הנפגעים עשויים להיות זכאים לקבל פיצויים על מחדלים רפואיים שהתרחשו בהקשר זה. על ידי עבודה עם עורך דין מוסמך ונקיטת צעדים משפטיים בזמן הנכון, ניתן במקרים רבים להגיע לסכום פיצוי משמעותי שיכול להקל באופן ניכר על סבלו של חולה הכליות.

למומחיות המשפטית ולניסיונו המקצועי של עורך הדין המייצג את התובעים בתיקי רשלנות רפואית באבחון מחלות כליה, יכולה להיות השפעה מכרעת על סיכויי ההצלחה בתיק. לכן לא כדאי להתפשר על עורך דין שאינו מתמחה בייצוג נפגעי רשלנות רפואית לאורך שנים. (Phentermine)

עו"ד דוד פייל הוא בעליו של משרד עורכי דין לענייני רשלנות רפואית עם מעל עשרים שנות ניסיון ורקורד עשיר בהצלחות והשגת פיצויים בסכומים משעמעותיים לתובעים, בתביעות רשלנות רפואית ממגוון סוגים, לרבות רשלנות רפואית באבחון מחלות כליה.

הרופאים המומחים שלצידם משרד עו"ד דוד פייל עובד, הם מומחים מובילים בתחומם שמספקים חוות דעת רפואית ברמה הגבוהה ביותר למיוצגינו, התומכת היטב בטענותיהם בבית המשפט. זה הזמן לתאם עם משרדנו התייעצות ראשונית ללא התחייבות ולאמוד את סכום הפיצויים שתוכלו לקבל במידה ותבחרו להגיש תביעת רשלנות רפואית בעזרתנו.

לקביעת פגישת התייעצות משפטית עם עורך דין דוד פייל – חייגו כעת: 03-915-8463.

רשלנות רפואית מתרחשת כאשר גורם רפואי אינו מבצע אבחון תקין למטופל, עקב חריגה מהנהלים המקובלים בתחומו, אי מקצועיות מספקת ו/או סטייה מחובת הזהירות החלה עליו כלפי מטופליו – וכתוצאה מכך נגרם נזק למטופל. בהקשר למחלות כליה הדבר יכול להתבטא באי הפנייה של המטופל לביצוע הבדיקות הנחוצות לקבלת אבחנת מבדלת, פענוח קלוקל של הממצאים, הגעה לאבחנה שגויה, אבחון בעיה רפואית לא רלוונטית, אי אבחון כלל של מחלת הכלייה, שבעקבותיה לא ניתן למטופל טיפול הולם או אי קבלת הסכמה מדעת לביצוע הליכי הבדיקה הנחוצים עבור המטופל.

תקופת ההתיישנות להגשת תביעת רשלנות רפואית בישראל היא 7 שנים מיום הפגיעה או מיום גילוי הפגיעה. הדבר נכון בין שמדובר על תביעת רשלנות רפואית באבחון מחלת כלייה ובין אם מדובר על רשלנות רפואית בטיפול במחלת כלייה, או סוג אחר של מחדל רפואי שהתבצע בהקשרים אחרים.

הפיצוי בגין מחלת כליות ששלא אובחנה כראוי עקב רשלנות רפואית, עשוי לכלול פיצוי כספי בגין הוצאות רפואיות, הפסד שכר, כאב וסבל ונזקים נוספים הקשורים להחמרה במצבו הרפואי של המטופל על רקע הכשל באבחון מחלת הכליה שלו בזמן הנכון או באופן תקין.

אם אתם חשים שנפגעתם מרשלנות רפואית באבחון מחלת כליות, חשוב לפנות לסיוע משפטי בהקדם האפשרי. עורך דין רשלנות רפואית מוסמך יכול לעזור לכם לאסוף ראיות, לבחון את קיומה של עילה מוצדקת להגשת תביעה, להעריך מראש את היקף הפיצויים שתוכלו לקבל ולנהל משא ומתן בשמכם עם חברת הביטוח והביטוח הלאומי כדי להבטיח שתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם