צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

אובדן כושר עבודה לספורטאים

להאזנה:

 

מעטים הם האנשים שמגשימים את החלום שלהם והופכים לספורטאים מקצוענים. המון אנשים עובדים כל החיים על מנת להתפרנס מהספורט שהם אוהבים, ובודדים אכן מצליחים לעשות זאת. עם זאת, לצד היתרונות, יש גם חסרונות גדולים, לרבות העובדה שעיסוק בספורט מגביר את הסיכוי לפציעות.

הנושא של אובדן כושר עבודה לספורטאים הוא רגיש מאוד, שכן עבור הספורטאי – הגוף הוא כלי העבודה המרכזי. לכן חשוב לדעת כיצד להתמודד עם העניין במישור המשפטי, ועל כך נסביר בהרחבה מאמר הבא.

 

מדוע חשוב עבור ספורטאי לבטח את עצמו בביטוח אובדן כושר עבודה לספורטאים?

פציעות של ספורטאים לא משפיעות על האדם רק באופן פיזי, אלא גם באופן מנטלי. ברוב המקרים, אותם ספורטאים עוסקים בספורט מגיל קטן, והם אינם מכירים או מוכשרים בשום דבר אחר. הפציעות משפיעות על מצב הרוח, על היכולת לעשות את מה שהם אוהבים וכמובן, למנוע מהם לפרנס את המשפחה שלהם. לכן, ספורטאים מקצוענים לרוב מבוטחים בסכומים גבוהים מאוד, כאשר כל אחד צריך להשקיע בפוליסה מתאימה.

 

מהי בעצם השכיחות של פציעות ספורט?

ספורט מקצועני היא פעילות שנעשית באינטנסיביות גבוהה הדורשת כושר גופני גבוה וביצועי שיא על בסיס קבוע. כתוצאה מכך, ספורטאים מקצועיים נמצאים בסיכון גבוה יותר לסבול מפציעות מאשר האוכלוסייה הכללית. פציעות ספורט יכולות להיות שונות בחומרה שלהן – מנקעים ומתיחות קלות ועד לפציעות חמורות יותר שעלולות לסיים את הקריירה כמו שברים פתוחים וקרע של רצועות במפרקים.

אובדן כושר עבודה לספורטאים
אובדן כושר עבודה לספורטאים

מה המשמעות של פציעות ספורט עבור ספורטאים מקצועיים?

פציעות של ספורטאים מקצועיים, יכולות להיות כואבות בצורה קיצונית וכאלו שמצריכות שיקום נרחב כדי להחלים באופן מלא. ההשפעה של פציעות על ספורטאים מקצועיים יכולה להיות משמעותית.

פציעות יכולות להוביל להחמצת של משחקים בודדים או אפילו עונות שלמות, מה שיכול להשפיע על הקריירה ופוטנציאל ההשתכרות של הספורטאי. במקרים מסוימים, פציעות יכולות גם לסיים את הקריירה של הספורטאים, שכן הן מאלצות מאלצות אותם לפרוש מוקדם או לשנות באופן משמעותי את סגנון המשחק שלהם.

 

כיצד יכול ספורטאי למנוע או לטפל בפציעות ספורט?

כדי למנוע פציעות, ספורטאים מקצועיים עובדים עם צוות של אנשי מקצוע רפואיים, כולל רופאים, פיזיותרפיסטים ומאמנים. הצוות פועל כדי לשמור על ספורטאים במצב גופני מצוין, למנוע פציעות ולספק את הטיפול הטוב ביותר במקרה של פציעה. ספורטאי מקצועי חייב לעבוד עם צוות של אנשי מקצוע רפואיים כדי למנוע ולטפל בפציעות ולתעדף את בריאותם ורווחתם הכללית.

 

איך מטפלים בנושא של אובדן כושר עבודה לספורטאים?

הנושא של אובדן כושר עבודה לספורטאים הוא נושא מעניין מאוד מהרבה סיבות, מכיוון שגם כך מדובר בקריירה קצרה יחסית ברוב המוחלט של המקרים (כ- 15 שנה מהרגע שהופכים למקצוענים ועד לרגע שפורשים), ובמיוחד לאור העובדה שמדובר, ברוב המקרים, באובדן כושר השתכרות מוחלט. לכן, יש כמה דברים שחשוב מאוד לעשות כאשר להתמודד עם פציעות ספורט, הן בדיעבד והן בזמן אמת.

זקוקים לסיוע משפטי של עורך דין אובדן כושר עבודה במימוש זכויות ביטוחיות בעקבות פציעת ספורט? זה הזמן לפנות אל עו"ד דוד פייל ולתאם שיחת התייעצות. לפרטים נוספים – חייגו: 03-915-8400.

 

מדוע חשוב לדאוג לפוליסת אובדן כושר עבודה לספורטאים?

הדבר הראשון שצריך ספורטאי מקצועי לעשות הוא לרכוש פוליסה מתאימה. אובדן כושר עבודה זה משהו שיכול לקרות לכל אחד, אך כמישהו שתלוי בגוף שלו כדי להתפרנס, יש למצוא את הדרך המתאימה ולוודא שאתם מקבלים פיצוי הולם למקרה שאתם נפצעים. פוליסות בסיסיות עלולות להיות לא מספיקות, ולהשאיר את הספורטאי ללא כושר השתכרות או פיצוי מתאים למשך חודשים ארוכים. לכן, יש לשקול פוליסות מתקדמות ונקודתיות עבור ספורטאים.

 

כיצד ספורטאי צריך להתמודד עם ביטוח לאומי בעת פציעת ספורט?

רגע הפציעה הוא רגע קשה וספורטאים לרוב מבינים כבר ברגע הפגיעה כי מדובר במשהו רציני. לאחר שמבצעים את הטיפול הראשוני ומתייצבים, יש להגיש תביעה לקצבת נכות כללית מהביטוח הלאומי.

הקצבה מגיעה לכל אדם שנקבעת לו נכות תפקודית של 25 אחוזים, והיא די בסיסית, אך ספורטאים צריכים לשקול ולדרוש קצבת נכות לעבודה מהביטוח הלאומי, שהיא קצבה המגיעה לאנשים שנפגעו כתוצאה מהעבודה שלהם. זוהי קצבה עדיפה וגדולה יותר, אם כי צריך להבין את אופי הפציעה כדי לדעת איזו קצבה לבקש, שכן אי אפשר להגיש את שתיהן במקביל.

 

כיצד ספורטאים פועלים מול חברות הביטוח במקרה של פציעות ספורט?

דרך הפעולה השלישית עבור ספורטאי שנפצע היא להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח. כאן, נכנסת לתוקף הפוליסה, אך מנגד, חברת הביטוח תרצה כמובן להוזיל עלויות. לכן, יש משמעות לכל סוג של אלמנט בתהליך, לרבות רשלנות רפואית וטיפול נקודתי. לכן, כדאי ואף רצוי להיעזר בשירותיו של עורך דין אובדן כושר עבודה על מנת לקבל את המענה הטוב ביותר, שיביא לכם את התוצאה האופטימלית למצב הרגיש שלכם.

 

לסיכום – הדרך הטובה ביותר למימוש זכויות רפואיות במקרי אובדן כושר עבודה לספורטאים

משרד עו"ד דוד פייל מתמחה מזה יותר משני עשורים בתביעות אובדן כושר עבודה ומימוש זכויות רפואיות מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי וגורמים ממשלתיים נוספים. למשרדנו רזומה מפואר הכולל הצלחות רבות שנצברו למען מיוצגינו עם ניסיון רב בליווי תביעות רשלנות רפואית ותביעות אובדן כושר עבודה, אשר הובילו להשגת פיצויים בסכומים מצטברים גבוהים ביותר למען לקוחותינו לאורך השנים.

השאירו את פרטיכם בטופס הבא לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית עם עורך דין דוד פייל בביתכם, כדי לבחון את היקף הפיצויים שאתם עשויים להיות זכאים לקבל.

פציעות של ספורטאים הן מאוד שכיחות וכמעט אין ספורטאים שלא נפצעים בצורה כזו או אחרת לאורך הקריירה. יש פציעות קשות יותר וקשות פחות, אך כמעט כל הספורטאים נאלצים להחמיץ תקופות כאלו ואחרות במהלך הקריירה.

המשמעות היא לא רק הכאב של הפציעה, אלא חוסר אונים, חוסר יכולת להתאמן ולהשתפר. אם מדובר בספורט קבוצתי, הוא יכול לאבד את מקומו בהרכב, וכמובן יש את ההשפעה הפסיכולוגית ושינוי אופן המשחק כדי "לשמור" על המקום הפגוע. ספורטאי שנפגע בצורה משמעותית ייתכן שלא יחזור לעצמו באופן מלא.

החשיבות היא עצומה ויכולה להוות את ההבדל בין התמודדות כלכלית נכונה לבין חשש אמיתי. אובדן כושר עבודה לספורטאים הוא נפוץ הרבה יותר מאשר אנשים שעובדים בעבודות סטנדרטיות. בדיוק כפי שלא תבטחו פרארי כמו פיאט פונטו, כך ספורטאים צריכים לחשוב על הגוף שלהם.

עורך דין איכותי המתמחה בנושא יכול למקסם את הפיצוי שיקבל ספורטאי בגין פציעה. בפציעות ספורט יש הרבה מקום לתמרון, ועבודה עם איש מקצוע איכותי יכולה להוכיח את עצמה ולתרגם את עצמה להרבה מאוד כסף.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם