צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

ניתוח גב אנדוסקופי

להאזנה:


 

אם אתם סבורים שאתם סובלים מכאבים בעקבות ניתוח גב אנדוסקופי כושל שעברתם, חשוב ביותר לפנות מיד לטיפול רפואי ולהתייעץ עם עורך דין רשלנות רפואית מנוסה על מנת להגן על זכויותיכם ולהבטיח שתקבלו פיצוי הוגן.

 

מה זה ניתוח גב אנדוסקופי?

ניתוח גב אנדוסקופי הוא טכניקה כירורגית זעיר פולשנית המשמשת לטיפול במצבים כגון פריצת דיסק, היצרות בתעלת עמוד השדרה והפרעות אחרות בעמוד השדרה. ההליך כולל ביצוע חתכים זעירים בגב ושימוש באנדוסקופ, שהוא מצלמה קטנה המחוברת לצינור גמיש, כדי להנחות את המנתח בהסרה או תיקון של הרקמה הפגועה.

בעוד שלניתוחי גב אנדוסקופיים יש יתרונות רבים, כגון זמן החלמה קצר יותר ופחות צלקות, עדיין קיים סיכון לפגיעה מרשלנות רפואית במהלך ההליך.

ניתוח גב אנדוסקופי
ניתוח גב אנדוסקופי

 

כמה מילים על הנסיבות שבהן מתרחשים מקרי רשלנות רפואית בניתוח גב אנדוסקופי

רשלנות רפואית מתרחשת כשגורם רפואי אינו מספק את רמת הטיפול המצופה ממנו. זה יכול לקרות במהלך ניתוח גב אנדוסקופי, באי אבחון נכון לבעיית הגב של המטופל, בביצוע טעויות בניתוח עצמו, או טיפול לקוי במנותח אחרי הניתוח. על כל אלו נפרט בשורות הבאות.

 

רשלנות רפואית באבחון הצורך בניתוח גב אנדוסקופי

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של רשלנות רפואית בניתוחים אנדוסקופיים מתבטא באי אבחון נכון של מצבו של המטופל. לפני ביצוע ניתוח כלשהו, ​​על המנתח לקבוע תחילה את הגורם לתסמינים של המטופל. זה דורש עיון יסודי בהיסטוריה הרפואית של המטופל, בדיקה גופנית ובדיקות אבחון כגון צילומי רנטגן, סריקות MRI או בדיקת CT.

אם המנתח לא מפנה מטופל לבדיקות הללו או שפענוח ממצאיהן נעשה בצורה לא נכונה, הוא עלול לבצע הליך ניתוחי מיותר או שגוי, או שלא לטפל בגורם האמיתי לתסמינים של המטופל.

 

רשלנות רפואית בזמן ניתוח גב אנדוסקופי

גם אם המנתח איבחן נכון את מצבו של המטופל, עדיין יכולות להתרחש טעויות במהלך הליך ניתוח הגב האנדוסקופי. לדוגמה, המנתח עלול לפגוע בטעות בעצבים או ברקמות אחרות במהלך הניתוח, ולגרום לכאב וסיבוכים נוספים למטופל. הוא עלול גם להיכשל בהסרת הרקמה הפגועה במלואה, מה שמשאיר את המטופל עם כאב מתמשך וניידות מוגבלת.

 

רשלנות רפואית במעקב אחר ההחלמה מניתוחי גב אנדוסקופיים

לאחר השלמת הליך ניתוח הגב האנדוסקופי, המטופל זקוק לטיפול תומך בעקבות הניתוח כדי להבטיח החלמה חלקה. בין הטיפולים התומכים שהמטופל עשוי להזדקק להם ישנם טיפול בכאב, פיזיותרפיה או טיפולים אחרים שנחוצים כדי לעזור למטופל להחזיר את הניידות והפונקציונליות לגב ולגפיים. אולם אם המנתח לא דואג שהמטופל יקבל טיפול נאות לאחר הניתוח, המטופל עלול לחוות סיבוכים כגון זיהומים, נזקים עצביים או כאב מתמשך.

 

מה מצופים מנתחי גב לעשות כדי להגן על מטופליהם ממחדלים רפואיים בניתוחי גב זעיר פולשניים?

מניעת רשלנות רפואית בניתוחי גב אנדוסקופיים מחייבת גישה הוליסטית המערבת את המטופל, המנתח ומערכת הבריאות כולה. מנתחים יכולים למנוע רשלנות רפואית על ידי הקפדה על שיטות עבודה מומלצות בטיפול בחולים והקפדה על התעדכנות שוטפת בטכניקות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר בניתוחי גב אנדוסקופיים. כמו כן, עליהם לתקשר בצורה ברורה עם המטופלים שלהם ועם אנשי מקצוע אחרים בתחום הרפואה המעורבים בטיפול בחולה.

לבסוף, מערכת הבריאות בכללותה יכולה לסייע במניעת רשלנות רפואית על ידי יישום אמצעי בקרת איכות קפדניים, כגון ביקורת עמיתים, יישום תוכניות הכשרה והשתלמות עבור אנשי מקצוע בתחום הכירורגיה האנדוסקופית, דיווח וביצוע אסקלציה של כל אירוע חריג המתרחש במסגרת הליכים ניתוחיים ו/או סביבם.

 

לסיכום – נפגעתם מרשלנות רפואית בניתוח אנדוסקופי בגב? אין סיבה שתישאו לבדכם בהשלכות!

רשלנות רפואית עלולה להתרחש במהלך ניתוח גב אנדוסקופי בדרכים רבות, כולל רשלנות ב​​אבחון, טעויות במהלך ההליך הכירורגי ו/או רשלנות בטיפול שניתן למנותח לאחר הניתוח. עם זאת, אין מדובר בגזירת גורל, אלא במחדלים חמורים שניתן וצריך למנוע על ידי הקפדה על פרוטוקולי הטיפול במנותחים לקראת, במהלך ולאחר הליכים אנדוסקופיים בעמוד השדרה.

רק כך ניתן להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור מטופלים העוברים ניתוח גב אנדוסקופי.

מאחורי עו"ד דוד פייל מעל 20 שנות ניסיון בליווי תביעות פיצויים המוגשות בשל רשלנות רפואית בניתוחי גב זעיר פולשניים. במסגרת שנות הפעילות הרבות של המשרד, עלה בידינו לסייע לנפגעי רשלנות רבים להשיג את הפיצויים המגיעים להם. נשמח לסייע גם לכם בבחינת פרטי המקרה שלכם ובהערכת הכדאיות בהגשת תביעת פיצויים בגין פגיעותיכם.

משרדנו פועל בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים מתחום כירורגית הגב הזעיר פולשנית, שבכחום לעזור למיוצגינו בביסוס טענותיהם כתובעים בערכאות המשפטיות ובשיפור דרמטי בסיכויי ההצלחה של תביעתם. זה הזמן לבחון את זכאותכם לתשלום פיצויים בגין פגיעתכם, על ידי פנייה להתייעצות משפטית מקצועית מול עורך דין דוד פייל.

מעוניינים בפרטים נוספים לגבי הגשת תביעת רשלנות רפואית בעקבות ניתוח גב אנדוסקופי כושל? מלאו את פרטי הקשר שלכם בטופס מטה או צלצלו למשרדנו בהקדם לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות או התחייבות מצדכם: 03-915-8463.

רשלנות רפואית בניתוחי גב אנדוסקופיים היא מחדל רפואי שמתרחש כשגורם רפואי אינו מצליח לעמוד בסטנדרט הטיפול המצופה ממנו במהלך הפרוצדורה הניתוחית, לקראתה או בעקבותיה. זה יכול להתבטא בשלל אופנים, לרבות אי אבחון נכון למצבו של המטופל, טעויות בביצוע הניתוח עצמו, או מתן טיפול לא הולם למנותחים לאחר הניתוח.

רשלנות רפואית בניתוחי גב אנדוסקופיים נוטה לקרות בכמה צמתים עיקריות ובהן: במסגרת פענוח שגוי של בדיקות אבחון, הכנת המטופל להליך באופן לקוי, פגיעה בעצבים או ברקמות אחרות במהלך הניתוח, אי הסרת הרקמה הפגועה במלואה ומתן טיפול לא הולם למנותח לאחר הניתוח.

מטופלים יכולים להגן על עצמם מפני רשלנות רפואית בניתוחי גב זעיר פולשניים באמצעות בחירת מנתח בעל מוניטין מעולה ושאילת שאלות לגבי הניסיון והכישורים שלו. בנוסף, חשוב שהמטופל יציין בפני המנתח את ההיסטוריה הרפואית שלו בפרוטרוט וימלא אחר כל ההנחיות לפני ואחרי הניתוח שסופקו בידי המנתח.

מנתחים יכולים למנוע רשלנות רפואית בניתוחים אנדוסקופיים באמצעות הקפדה על שיטות עבודה מומלצות בטיפול בחולים ותקשורת ברורה עם המטופלים שלהם. זאת בנוסף להקפדה על נהלים וחובת הזהירות החלה עליהם בביצוע ניתוחי גב, והתעדכנות שוטפת בפרקטיקות ניתוחיות חדשות בתחומם.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם