צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

תביעת ביטוח סיעודי מאוחדת

ביטוח סיעודי מהווה רשת ביטחון חיונית עבור אנשים הנזקקים לעזרה ותמיכה בפעילויות היומיום בשל מצב בריאותי לקוי. פוליסת ביטוח סיעודי מאוחדת נועדה להעניק סיוע כספי למבוטחי הקופה, אשר אינם מסוגלים לתפקד באופן עצמאי ולדאוג לצרכיהם הבסיסיים, ובכך לאפשר להם לשמור על רמת חיים הולמת ולקבל את הטיפול הנדרש. יחד עם זאת, הליך ביטוח סיעודי הגשת תביעה למאוחדת עשוי להיות מאתגר, ארוך ומורכב, וכאן בדיוק נכנס לתמונה משרד עורכי דין דוד פייל.

 

תביעת ביטוח סיעודי במאוחדת

תביעת ביטוח סיעודי מאוחדת מחייבת את המבוטח לעמוד בתנאים מוגדרים ולהשלים טפסים ומסמכים שונים, כפי שצוין בפוליסת הביטוח עצמה מטעמה של חברת הביטוח המבטחת את חברי הקופה – מנורה מבטחים. יש להגיש בקשה מסודרת הכוללת את כל הפרטים והעדויות הנחוצים, ובין היתר טופס תביעה מפורט של מנורה ביטוח סיעודי מאוחדת, חוות דעת רפואיות עדכניות והערכות תפקודיות המשקפות את מצבו של המבוטח. עם קבלת הבקשה, אנשי המקצוע מטעם הקופה וחברת הביטוח יעיינו בנתונים ובהערכות שהוגשו ויחליטו לגבי זכאותו של המבוטח לגמלה סיעודית, בהתאם לתנאי הפוליסה הספציפיים.

 

אישה סיעודית בכיסא גלגלים

 

מה קורה לאחר הגשת הבקשה – חשוב לדעת

מרגע שבקשת התביעה מוגשת, פועלת הקופה לניתוח הנתונים שנמסרו ובהמשך יוזמת תהליך של בדיקה והערכה מעמיקה של מצבו התפקודי של המבוטח. הערכה זו תתבצע על ידי בעלי מקצוע מוסמכים מתוך חברת הביטוח לרוב, בהסתמך על המסמכים שהועברו ובמידת הצורך גם באמצעות בדיקות נוספות.

הטיפול בתביעה באמצעות משרד עו"ד דוד פייל – שלב אחר שלב

הטיפול בתביעה מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונית, מקדימה, על מנת לקבל את כל המידע שצריך אודות המקרה ולהעריך את סיכוי הצלחת התביעה. לאחר מכן, יחד עם עורכי הדין מטעם המשרד, נאספים הטפסים והמסמכים הנדרשים ומוגשים ישירות, בהמשך, אל הקופה וחברת הביטוח. לאחר ההגשה, מבצע המשרד מעקב אחר אופן התקדמות הטיפול בתביעה ובמידת הצורך מאיץ זאת. אם התביעה נדחית, פועל המשרד על מנת לשמור על כל האינטרסים של התובע, כולל מימוש מלוא זכויותיו.

 

אישה מבוגרת סיעודית עם אחות

 

3 סיבות עיקריות לדחיית התביעה על ידי מאוחדת

ישנן 3 סיבות עיקריות מדוע במקרה של מאוחדת ביטוח סיעודי הגשת התביעה נדחית. הנה הן:

אי הבנה של תנאי הזכאות –  הפרמטרים המגדירים את הזכאות לקבלת גמלת סיעוד בהתאם לפוליסת הביטוח עשויים להיות סבוכים וקשים להבנה עבור אדם שאין לו ידע מוקדם בתחום. כתוצאה מכך, עלולה להיות מוגשת תביעה שאינה תואמת את הקריטריונים הקבועים בפוליסה.

חוסר בראיות ובמסמכים התומכים בתביעה – כאשר התביעה מוגשת ללא הכוונה מקצועית, המבוטחים עלולים להעביר אסמכתאות חלקיות, לא מעודכנות או כאלו שאינן רלוונטיות דיין כדי לבסס את הבקשה. היעדרם של נתונים חיוניים מסוימים עלול לשמש עילה לדחיית התביעה.

ליקויים ושגיאות במילוי הטפסים הנדרשים – טפסי התביעה סיעודי של מאוחדת מכילים שדות רבים שחובה למלא אותם במדויק וללא סתירות. אי דיוקים, חוסר התאמות או השמטות בטפסים עלולים לפגוע במהימנות הבקשה ולהקשות על קבלתה.

כדי לחסוך כאבי ראש, תקלות ועיכובים, חשוב מאד, וכבר בשלבים ראשונים, להיעזר במומחים, במשרד עורכי דין דוד פייל, המתמחה בדיוק בתביעות מסוג זה.

 

אילו טפסים צריך לצרף לתביעה סיעודית במאוחדת

הטפסים הנדרשים לתביעה הם:

טופס תביעה מאוחדת סיעודי

בטופס זה עליכם למלא את כל הפרטים ביסודיות ובאופן מדויק. הטופס אמור להכיל נתונים מזהים לגבי המבוטח עצמו, את נסיבות המקרה הסיעודי, וכן פירוט של פוליסת הביטוח הרלוונטית. כדאי להתייעץ עם עורך דין עוד לפני מילוי הטופס, על מנת למנוע טעויות או השמטות העלולות לפגוע בסיכויי התביעה.

טופס ויתור על סודיות רפואית

 כאן עליכם לחתום שהנכם מאשרים כי כל הפרטים הרפואיים שלכם יועברו לחברת הביטוח.

מסמכים והערכות רפואיות

כדי לבסס את התביעה, עליכם לצרף מסמכים רפואיים מקיפים וחוות דעת מפורטות של רופאים ומומחים בתחומים הקשורים למצבכם הרפואי והתפקודי.

הערכת תפקוד

טופס ייעודי זה נועד למיפוי יכולותיו של המבוטח בביצוע פעולות שגרתיות, כמו אכילה, רחצה, התלבשות, ניידות עוד. אם בוצעה בדיקה כזו, יש לצרף את תוצאותיה.

 

אנשים מבוגרים מגישים בקשה לביטוח סיעודי

 

להגיש תביעת סיעוד למאוחדת עם המומחים בתחום

לאור הסבך והמורכבות האופייניים לתביעות סיעוד, כמו גם בשל הרגישות הנפשית הכרוכה בהתמודדות המשפחתית עם מצב סיעודי, מן הראוי לפנות לסיוע מקצועי כבר בתחילת הליך זה. משרד עורכי הדין דוד פייל מתמחה ומנוסה מאוד בליווי תביעות סיעוד, לרבות תביעת סיעוד למאוחדת, ומשלב מקצועיות משפטית עם אמפתיה ויחס אישי למבוטחים ולמשפחותיהם. בחירה בשירותי עו"ד תבטיח איסוף מסודר ומקיף של התביעה, זיהוי מוקדם של ליקויים והשמטות, וכן ייצוג נחוש של האינטרסים שלכם אל מול חברת הביטוח.

 

התייעצות עם אנשי המקצוע הנכונים – משרד עו"ד דוד פייל הוא המפתח להצלחה

כאשר אתם פונים לסיוע של מומחים אתם חוסכים לעצמכם לא מעט סיבוכים וכאבי ראש מיותרים, ובייחוד בתקופה מאתגרת ולא פשוטה כמו זו. חשוב שתדעו – אמנם, ניתן להגיש תביעת סיעוד מאוחדת לבד, אך מומלץ שלא לעשות זאת. שכר הטרחה שאתם עשויים לשלם במידה והתביעה נדחית יהיה גבוה בהרבה והסיכוי למיצוי מלוא זכויותיכם עשוי להתעכב או להידחות. אל תמלאו את טופס התביעה לבד. פנו אלינו, למשרד וצוות מקצועי ומנוסה מטעמנו יסייע לכם בכך.

אנחנו כאן, בשבילכם, בדיוק ברגעים האלה ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שלב ושלב כדי שתקבלו את כל מה שמגיע לכם.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם