צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

ניתוח גב פריצת דיסק

להאזנה:

 

ניתוח פריצת דיסק הוא הליך נפוץ המשמש לטיפול בכאבי גב ותסמינים רלוונטיים אחרים. יחד עם זאת, כאשר ההליך אינו מבוצע כראוי או שלא ניתן למטופל טיפול מתאים לקראת הניתוח או אחרי ביצועו, הדבר עלול להוביל לסיבוכים חמורים ואף לנזקים ארוכי טווח. במאמר זה נדון ברשלנות רפואית בניתוח גב פריצת דיסק, השלכותיה הפוטנציאליות ואפשרויות הפעולה הזמינות לנפגעים במקרים מצערים אלו.

 

מהי רשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק?

רשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק מתרחשת כאשר מנתח עמוד שדרה או גורמים אחרים במערכת הבריאות לא מספקים למטופל סטנדרט טיפול נאות במהלך ההליך הכירורגי, לפניו או לאחריו.

מחדלים רפואיים בהקשר זה, יכולים לבוא לידי ביטוי כטעויות במהלך ההליך הניתוחי עצמו, אולם גם בתור אבחון שגוי של הבעיה שהמטופל לוקה בה, הפניה לניתוח בחוליה לא נכונה, בחירת טכניקה ניתוחית שגויה, הפניה לניתוח פריצת דיסק כשקיימת חלופה מתאימה יותר, אי קבלת הסכמה מדעת מהמטופל לקראת ביצוע ההליך, מתן טיפול לא הולם לאחר הניתוח,

אי מעקב אחר המטופל אחרי ההליך לשם הפחתת הסיכון להופעת סיבוכים אחרי הניתוח, מתן טיפול תרופתי שאינו מתאים למנותח, מעקב קלוקל אחר מהלך ההחלמה של המנותח לאחר ששוחרר לביתו וכן הלאה.

ניתוח גב פריצת דיסק
ניתוח גב פריצת דיסק

 

דוגמאות למקרי רשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק

בין הדוגמאות השכיחות למקרי רשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק, ישנם:

  • אבחון שגוי או אי אבחון של הליקוי הרפואי בעמוד השדרה של המטופל
  • ביצוע הניתוח באזור או ברמה הלא נכונה של עמוד השדרה
  • אי בדיקה והתייחסות נכונה להיסטוריה הרפואית של המטופל והליקויים הרפואיים שלו
  • אי קבלת הסכמה מדעת מהמטופל לביצוע ההליך הכירורגי בעמוד השדרה
  • טיפול לא הולם לפני הניתוח, כגון אי מתן הנחיות ברורות לגבי צום או שימוש בתרופות לפני הניתוח
  • שגיאות כירורגיות שגרמו לנזק עצבי או נזק לחוט השדרה
  • אי מעקב הולם אחר מצב המנותח בזמן הניתוח או לאחריו
  • טעויות במינוני תרופות או מתן תרופות לא מתאימות למטופל בעקבות הניתוח

 

על ההשלכות הקשות של מקרי רשלנות רפואית בניתוח גב פריצת דיסק

ניתוח פריצת דיסק יכול לספק הקלה משמעותית מאוד לחולים הסובלים מכאבי גב ותסמינים נלווים. יחד עם זאת, רשלנות רפואית בהליך זה, עלולה להוביל לסיבוכים חמורים ולנכות ארוכת טווח. בהתאם לכך, כאשר מטופל חושד בכך שניזוק מרשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק, עליו לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין לענייני רשלנות רפואית בניתוחי עמוד שדרה, ורצוי בהקדם האפשרי.

 

רשלנות רפואית בהכנה לניתוחי פריצת דיסק

רשלנות רפואית לקראת ניתוח גב לטיפול בפריצת דיסק, מתרחשת כאמור כאשר איש מקצוע מתחום הרפואה איננו דואג לספק למנותח סטנדרט טיפול נאות במהלך תהליך ההכנה לקראת הניתוח.

הדבר יכול להתבטא במנעד רחב של טעויות בתהליך של בדיקת המטופל לפני הניתוח, אי קבלת הסכמת המטופל מדעת לביצוע ההליך, מה שמתבטא בין השאר באי ידוע המטופל כראוי בדבר הסיכונים והיתרונות של הניתוח, או טיפול הכנה לא הולם לקראת ההליך הניתוחי, ובכלל זה אי התייחסות להיסטוריה הרפואית של המטופל, רגישויות ומחלות רקע שלו, שעלולים להשפיע על תוצאות הניתוח, מהלכו ובטיחותו עבור המנותח.

רשלנות רפואית בשלבי ההכנה לניתוח גב פריצת דיסק, עלולה לגרום לנזק משמעותי למטופלים, עד כדי סיכון מוגבר לסיבוכים במהלך הניתוח, כגון זיהום או דימום, סיכון מוגבר לתגובות שליליות להרדמה, טיפול לא הולם בכאב בעקבות הניתוח, ריפוי מעוכב או זמן החלמה ארוך יותר, טראומה רגשית ונטל כלכלי.

מכאן שאם מתעורר חשד לכך שנפל פגם באופן ההכנה שלכם או של יקיריכם לניתוח גב פריצת דיסק, אשר בגינו השתבש דבר מה במהלך הפרצדורה הניתוחית או לאחריה, יש מקום לפנות להערכת השתלשלות האירועים בעזרת עורך דין רשלנות רפואית, שיכוון אתכם גם לקבלת חוות דעת מקצועית של רופא מומחה לניתוחי עמוד שדרה.

 

האם יש למטופלים דרך כלשהי למנוע רשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק?

מטופלים יכולים לנקוט בצעדים מסוימים לצמצום הסיכונים שהם חשופים אליהם בניתוחי גב פריצת דיסק, זאת על ידי חקירת כישורי המנתח והרקורד שלו, בירור מקדים לגבי הסיכונים והיתרונות של ההליך וחתירה להבנה מלאה של התהליך הניתוחי לפני שמסכימים לעבור אותו.

אחרי הניתוח, על המטופלים לעקוב אחר התקדמות החלמתם, לדווח על תסמינים חריגים ולעקוב בקפידה אחר ההוראות שניתנו להם אחרי הניתוח. אם מטופל חושד כי נפגע מרשלנות רפואית בניתוח הגב שלו, עליו לפנות לייעוץ משפטי בנושא ולהעריך את ההיתכנות להגשת תביעת פיצויים כנגד הגורם הרפואי המתאים.

 

מה יכול לעשות מטופל שחושד כי נפגע מרשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק?

אם מטופל חושד ברשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק, עליו לפנות בראש ובראשונה לקבלת טיפול רפואי שיקל עליו, ובהקדם האפשרי. בנוסף, על המטופל לתעד את הסימפטומים שלו ואת הטיפול שניתן לו בכל שלב ושלב, וכן לנהל רישום מפורט של ההיסטוריה הרפואית שלו וכל ההוצאות הנלוות לפגיעתו בעקבות ההליך הניתוחי המדובר.

בד בבד יש לפנות לייעוץ משפטי מטעם עורך דין לענייני רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה. מקרי רשלנות רפואית בניתוחי עמוד שדרה יכולים להיות מורכבים ודורשים ניסיון משפטי ענף לצד ידע רפואי ספציפי מאוד לתחום כירוגי זה. לכן עורכי דין לתביעות רשלנות רפואית בניתוחי פריצת דיסק נוהגים להסתייע בחוות דעת רפואיות מכירורגים מובילים בתחום ניתוחי עמוד שדרה.

 

רשלנות רפואית בניתוח גב פריצת דיסק – סיכום

סבורים שנפגעתם מרשלנות רפואית בניתוח גב פריצת דיסק? בין שמדובר ברשלנות באבחון מטופל שנזקק לניתוח גב בעקבות פריצת דיסק או אי גילוי פריצת הדיסק במועד, ובין שהמחדל הרפואי התבטא ברשלנות בטיפול במטופל לקראת הניתוח, רשלנות בביצוע ההליך הניתוחי עצמו או רשלנות במעקב רפואי אחר מצב המנותח אחרי ניתוח פריצת הדיסק – אין ספק כי מדובר במחדל חמור שפוטנציאל הנזק שהוא עשוי להותיר במטופל, גדול במיוחד.

לכן אם אתם חושדים באפשרות שנפגעתם מרשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק שעברתם, זה הזמן לפנות לייעוץ משפטי מול עורך דין רשלנות רפואית מנוסה, ורצוי בהקדם האפשרי.

מאחורי משרד עו"ד דוד פייל יותר מ- 20 שנות עשייה והישגים משפטיים משמעותיים בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בניתוחי גב. לאורך שנות פעילותו של המשרד, עו"ד דוד פייל סייע למיוצגיו בהגשת תביעות פיצויים רבות בגין נזקים שמקורם במחדלים רפואיים ממגוון סוגים, ובהשגת פיצוי כספי בסכומים של מאות מיליוני ש"ח. צוות המשרד ישמח לבחון גם את פרטי המקרה שלכם ולהעריך למענכם את הכדאיות בהגשת תביעת נזיקין כנגד הגורמים האחראיים.

היועצים הרפואיים המומחים עמם משרדנו עובד ועורכי הדין במשרד, ישמחו לעמוד לרשותכם. אנו מזמינים אתכם לתאם בהקדם פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות או עלות, על מנת לבחון את ההיתכנות להגשת תביעת פיצויים בגין פגיעתכם ולהעריך את גובה הפיצוי המגיע לכם.

לתיאום שיחת ייעוץ עם עורך דין דוד פייל לגבי רשלנות רפואית בניתוחי פריצת דיסק – חייגו כעת: 03-915-8463.

רשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק מתרחשת כשמנתח עמוד שדרה או גורם רפואי אחר הקשור בביצוע ההליך הניתוחי, אינו עובד על פי פרקטיקות הטיפול המקובלות בתחומו בהקשר להליך הניתוחי המבוצע, מה שגורם למנותח לנזקים. 

רשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק עלולה לגרום לסיבוכים חמורים למנותחים, לרבות כאבים כרוניים, נזק עצבי, שיתוק, זיהום, סיכון מוגבר לצורך בניתוחים עתידיים ואף טראומה רגשית. במקרים חמורים, רשלנות רפואית עלולה להוביל גם לנכות צמיתה ואף למוות.

מטופלים יכולים לצמצם את הסיכוי לפגיעה ממחדלים רפואיים בניתוחי פריצת דיסק, על ידי חקר כישורי המנתח והמוניטין המקצועי שלו, הבנה מלאה של ההליך, מעקב אחר תוצאות הניתוח, דיווח על כל תסמין חריג ויישום ההנחיות לאחר הניתוח בקפידה.

אם מטופל חושד ברשלנות רפואית בניתוח פריצת דיסק, עליו לפנות לייעוץ משפטי וטיפול רפואי ללא דיחוי. חשוב לתעד את הסימפטומים והטיפול, לנהל רישום מפורט של ההיסטוריה הרפואית וההוצאות הנלוות, ולפנות לייעוץ של עורך דין מנוסה בתיקי רשלנות רפואית בניתוחי גב פריצת דיסק.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם