צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

רשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי

להאזנה:


 

בעוד שניתוח עמוד שדרה צווארי יכול להיות יעיל ביותר ככלי לטיפול בבעיות עמוד שדרה שונות, הוא טומן בחובו גם סיכונים מסוימים למנותח, כולל פוטנציאל לפגיעה בשל רשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי, שאודותיה נרחיב במאמר זה.

 

מהן הנסיבות בהן רשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי מתרחשת?

ניתוח עמוד שדרה צווארי הוא הליך מורכב ועדין הכולל את החלק העליון של עמוד השדרה, המחבר את הגולגולת לשאר עמוד השדרה. עמוד השדרה הצווארי אחראי על תמיכה במשקל הראש ומתן ניידות לצוואר. ניתוח עמוד שדרה צווארי מבוצע לרוב כדי להקל על כאב, חוסר תחושה, עקצוץ או חולשה הנגרמים על ידי פריצת דיסק, היצרות בתעלת עמוד השדרה או בעיות עמוד שדרה מסוגים אחרים.

רשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי מתרחשת כאשר גורם מקצועי בתחום הרפואה – לרוב מנתח עמוד שדרה או איש צוות חדר הניתוח, חורג מסטנדרט הטיפול המצופה במקצועו וגורם נזק למטופל.

רשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי
רשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי

 

במה רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה צווארי מתבטאת?

בהקשר של ניתוח עמוד שדרה צווארי, רשלנות רפואית יכולה ללבוש צורות רבות, כולל:

  1. אי אבחון או אבחנה שגויה: מנתח עלול להיכשל באבחון נכון של מצב עמוד השדרה הצווארי, מה שיוביל לניתוח מיותר או לא מתאים למטופל. לחילופין, המנתח עלול להגיע לאבחנה שגויה לבעיית המטופל, מה שיוביל להליך כירורגי שגוי.
  2. טעויות ניתוחיות: במהלך ניתוח עמוד שדרה צווארי, המנתח עלול לעשות טעות הגורמת לנזק למטופל. דוגמאות לטעויות ניתוחיות כוללות מיקום שגוי של משתלים, נזק מקרי לעצבים או לכלי דם, או שחרור לא מספק של חוט השדרה.
  3. סיבוכים לאחר הניתוח: לאחר ניתוח עמוד שדרה צווארי, החולים עלולים לחוות סיבוכים כגון זיהום, דימום או נפיחות יתר. הגורמים הרפואיים שעמם המנותח בא במגע לאחר ההליך, עשויים להיחשב כאחראיים לרשלנות רפואית, אם לא יאבחנו או יטפלו כראוי בסיבוכים אלה.
  4. היעדר הסכמה מדעת: למטופלים יש זכות לקבל החלטות מושכלות לגבי הטיפול הרפואי שלהם. בעלי מקצוע בתחום הרפואה עשויים להיאשם ברשלנות בניתוחי עמוד שדרה צווארי אם לא יידעו את המטופל בצורה מפורטת וברורה, על הסיכונים וסיכויי ההצלחה של ניתוח עמוד השדרה הצווארי, טרום ביצועו.
  5. מעקב רשלני: לאחר ניתוח עמוד שדרה צווארי, המטופלים זקוקים למעקב צמוד על מנת להבטיח ריפוי תקין ומניעת סיבוכים. גורמים רפואיים בבית החולים שבו הניתוח מבוצע, עשויים להיחשב כאחראיים לרשלנות, אם לא יבצעו בזמן התאוששות המטופל מהניתוח, מעקב רפואי הולם אחר מצבו, או לא יצליחו לעקוב כראוי אחר המטופל לטובת גילוי סממנים להופעת סיבוכים. הדבר נכון גם לגבי הרופא המנתח וכל רופא אחר עמו יבוא המנותח במגע, לאחר שחרורו לביתו בעקבות הניתוח.

 

מה יכול לעשות אדם שנפגע מרשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה צווארי?

אם מטופל מאמין שנפגע מרשלנות ניתוח עמוד שדרה צווארי, ייתכן שהוא יוכל לנקוט בצעדים משפטיים נגד איש המקצוע האחראי לכאורה למחדל. כדי להוכיח שאכן התרחשה רשלנות, על המטופל להוכיח כי איש המקצוע הפר את סטנדרט הטיפול הרפואי המקובל בקרב כל רופא סביר אחר בתחומו, וכי אותה הפרה, היא שגרמה למטופל נזק. תהליך זה עשוי להיות מורכב ומאתגר, וככזה הוא דורש סיוע של עורך דין רשלנות רפואית מנוסה.

 

לסיכום: הסעדים המשפטיים הזמינים לנפגעי רשלנות בניתוחי עמוד שדרה צווארי

חושדים כי נפגעתם בעקבות רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה צווארי? בין שנפגעתם מרשלנות באי אבחון או באבחון מעוכב לבעיית עמוד השדרה שלכם, שפגעה בסיכויי ההצלחה של ניתוח עמוד השדרה הצווארי שלכם, ובין אם המחדל הרפואי ממנו נפגעתם בא לכלל ביטוי כרשלנות רפואית בהכנתכם לקראת הניתוח, רשלנות בביצוע הניתוח עצמו או רשלנות רפואית במתן תרופות לאחר הניתוח, במעקב אחר מצבכם בזמן ההתאושות או כל מחדל רפואי אחר שנוגע לניתוח שלכם בעמוד השדרה – חשוב לדעת שאין סיבה שתישאו בהשלכות בגפכם.

אם אתם סבורים שהפגיעה בבריאותכם התרחשה עקב מחדל רפואי הנוגע לניתוח בעמוד השדרה הצווארי שלכם, דעו שייעוץ משפטי של עורך דין מנוסה לענייני רשלנות רפואית בניתוחי עמוד שדרה, חיונית מאוד למימוש מיטבי של זכויותיכם הרפואיות והשגת פיצויים משמעותיים בשל נזקיכם.

עו"ד דוד פייל הוא בעל משרד עורך דין ותיק לענייני רשלנות רפואית עם מעל ל- 20 שנות ניסיון לצד הצלחות רבות בייצוג נפגעי רשלנות רפואית בניתוחי עמוד שדרה צווארי.

לאורך שנות הפעילות הרבות של משרדנו בתחום הנזיקין, עלה בידינו להעניק ליווי משפטי איכותי לנפגעי רשלנות רפואית רבים, שבחרו להגיש תביעת נזיקין ולהשיג פיצוי כספי גבוה בשל הרשלנות הרפואית ממנה נפגעו.

צוות משרד עו"ד דוד פייל ישמח מאוד לבחון גם עבורכם  את פרטי המקרה שלכם בכלים מקצועיים ולהעריך את ההיתכנות להגשת תביעת רשלנות רפואית כנגד הגורמים האחראים. הרופאים המומחים המובילים בהם משרדנו מסתייע, עם נבחרת עורכי הדין המובילים במשרדנו, ידאגו לפעול למימוש מיטבי של זכויותיכם ולהשגת פיצוי ראוי עבורכם.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום לתיאום ייעוץ ראשוני, ללא עלות וללא התחייבות מצדכם, כדי לבדוק את האפשרות להגשת תביעת נזיקין בגין נזקיכם ולברר את סכום הפיצויים שתוכלו להשיג באמצעותה.

לקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין דוד פייל בנושא רשלנות רפואית בניתוח עמוד שדרה צווארי – פנו כעת למשרדנו באמצעות האתר או בטלפון: 03-915-8463.

המושג רשלנות בניתוח בעמוד שדרה צווארי, מתייחס למצב בו מתרחש מחדל רפואי מצד רופא מומחה, מנתח, רופא משפחה, אחים ואחיות, טכנאי מעבדה או כל גורם רפואי אחר שמטופל בא עמו במגע בהקשר לבעיית עמוד שדרה צווארי שהוא לוקה בה. כאשר מי מהגורמים הללו לא עומד בסטנדרט המקצועי הנדרש ממנו בביצוע ניתוח עמוד שדרה צווארי, באבחון הצורך או במעקב רפואי אחר מטופל בהקשר זה, הדבר עשוי לשמש כעילה להגשת תביעת פיצויים במידה והמחדל הוביל לנזק או פגיעה במטופל. זה יכול לכלול טעויות באבחון, טעויות ניתוחיות, אי מניעת סיבוכים לאחר הניתוח, אי קבלת הסכמה מדעת מהמנותח או ביצוע מעקב רשלני אחר מצבו.

הסימנים לרשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי, עשויים לכלול כאב מתמשך בעקבות הניתוח, חוסר תחושה או חולשה לאחר הניתוח, סיבוכים כגון זיהום או דימום, או צורך בניתוח נוסף לתיקון טעויות מהניתוח הראשוני. במקרים מסוימים, רשלנות רפואית בניתוחי עמוד שדרה, עשויה שלא להיות גלויה מיד ועשויה לדרוש חוות דעת שנייה מכירורג עמוד שדרה אחר.

אם אתם חושדים שאתם או אדם אהוב נפגעתם מרשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי, חשוב לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין רשלנות רפואית מנוסה. עו"ד רשלנות רפואית עם ניסיון בתיקים דומים יוכל לעזור לכם להעריך את קיומה של עילה להגשת תביעה בהתאם לנסיבות המקרה שלכם ולקבוע מראש מה היקף הפיצוי המשוער שתוכלו לקבל. בנוסף, סביר להניח כי תזדקקו לחוות דעת רפואית של רופא מומחה, על מנת לאשר את קיומה של רשלנות שמצדיקה הגשת תביעה.

אף שלא ניתן להימנע באופן גורף מפגיעה בעקבות מחדלים רפואיים, מטופלים ובני משפחתם יכולים להפחית במידה משמעותית את הסיכון להיפגע מרשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי, על ידי בחירה זהירה של מנתח מומלץ ובעל שם לביצוע הפרוצדורה. בנוסף, חשוב לשאול מראש כמה שיותר שאלות לגבי הסיכונים והיתרונות של ההליך הניתוחי, ולהתעקש על כך שיתבצע מעקב רציף אחר מצבו של המנותח לאחר הניתוח. (conversionwise.com) על ידי נקיטת צעדים אלה, המטופלים ויקיריהם, יכולים להגן על עצמם ולהפחית את הסיכון לפגיעה מרשלנות בניתוח עמוד שדרה צווארי.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם