צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

הגשת תביעת סיעוד הפניקס : מימוש זכויות ביטוח סיעודי

אנשים רבים במדינת ישראל מגיעים למצב שבו אינם יכולים לתפקד בכוחות עצמם, במידה והם גם אינם יכולים להתנהל עצמאית בפעולות יום-יומיות, הם יוגדרו כחולים סיעודיים.
רבים מאותם חולים סיעודיים לא מקבלים את העזרה המגיעה להם, או שתביעתם לחברת הביטוח נדחית כלאחר יד. במאמר הבא נפרט על כל המידע הרלוונטי ועל הדרך הנכונה, להגשת תביעת ביטוח סיעודי להפניקס.

 

תביעת ביטוח סיעודי בחברת הפניקס

הפניקס ביטוח סיעודי , בדומה לחברות ביטוח אחרות, הינו הסכם בין המבוטח לבין חברת הביטוח.התנאים של אותו הסכם, יוגדרו בפוליסה הסיעודית כפי שנרכשה מחברת הביטוח.

על פי ההסכם, המבוטח משלם תשלום חודשי הנקרא פרמיה ובהתאם, חברת הביטוח הפניקס מתחייבת לפיצוי חודשי בהתאם לתנאי הפוליסה, במידה שהמבוטח 'עומד' בהגדרות של חולה סיעודי ומוכר ככזה על ידי תנאי הפוליסה של חברת הביטוח.

 

הפניקס סיעודי

 

מה הם השלבים בהגשה וטיפול בתביעות סיעוד הפניקס באמצעות משרד עורכי דין דוד פייל?

למרות שמבוטחים רבים חשים מוגנים כאשר הם מבוטחים, ולמרות שהם משלמים ממיטב כספם מדי חודש את הפרמיה לחברות הביטוח – פעמים רבות כאשר הם מגישים תביעת ביטוח סיעודי הפניקס ולחברות ביטוח אחרות, תביעתם נדחית. למעשה כ50% מתביעות ביטוח סיעודי נדחות ע"י חברות הביטוח!

חשוב להבין שאת הגשת תביעת הסיעוד להפניקס, יש לעשות בצורה מסודרת תוך הקפדה על מספר נקודות חשובות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בנושא:

  • תביעות סיעוד לוקחות זמן. גם מפני שלעיתים חברת הביטוח עושה את הבדיקות שלה וגם לעיתים בגלל מידת הדיוק ואיכות החומר הרפואי בתיק התביעה. לכן, הקפידו להגיש תיק תביעה מלא ואיכותי עם כל המידע הרפואי והטפסים הנדרשים.
  • תיקי תביעה אשר מוגשים לבד ללא עזרה מקצועית, נוטים להיות חסרים הן מבחינת האישורים הנדרשים והן מבחינת הדיוק המשפטי. בנוסף, תיקים אלו עלולים לגרור מצד חברת הביטוח אישורים נוספים, בקשות להבהרות או לדיוקים ובכך לעכב את זמן התגובה.
  • הגשת תביעת ביטוח סיעודי בהפניקס בעזרת משרד עורכי דין מהתחום, בדיוק כמו משרד עורכי הדין דוד פייל, יכולה להועיל לכם גם בהכנה של תיק תביעה מדויק ומלא וגם כמובן להעלות את הסיכויים שלכם לזכות בתביעה באופן משמעותי תוך קבלת העזרה שמגיעה לכם כחולים סיעודיים.

 

 

מדוע חברות הביטוח ו\או קופות החולים דוחות אחוז כה גבוה של התביעות?

במידה והגשתם תביעת סיעוד הפניקס באופן עצמאי ותביעתכם נדחתה, אתם ממש לא לבד. למעשה, האחוזים מצביעים על שיעור גבוה מאוד של דחיות תביעות הפניקס סיעודי, במיוחד למבוטחים שהגישו את התביעות באופן עצמאי.

אחת הסיבות המרכזיות לכך שרוב התביעות הללו נדחות, מגיעה מכך שהיכולת להוכיח מקרה ביטוח על פי הפוליסה באופן עצמאי היא משימה מורכבת ולא פשוטה כלל.

ההכרה של חברת הביטוח במבוטח כחולה סיעודי, היא הכרה אשר לא קל להשיג ועל המבוטח הסיעודי להיות במצב שבו אינו יכול או מתקשה מאוד לעשות 2-3 פעולות מתוך ששת הפעולות שהוגדרו על פי החוק כפעולות בסיסיות והן:

  • הלבשה
  • הליכה
  • אכילה
  • שליטה על סוגרים
  • רחצה
  • מעברים

בגלל סיבות אלו וכן בשל סיבות נוספות שציינו, עזרה ממשרד עורכי הדין דוד פייל יכולה לקחת תיק תביעה לביטוח סיעודי הפניקס אשר היה מיועד לדחייה על הסף, ולהפוך אותו לתיק תביעה אשר יזכה ויקנה למבוטח את האפשרות לחיות בכבוד כחולה סיעודי.

 

 

מה הם הטפסים הנדרשים ואיך ממלאים אותם בצורה נכונה?

תיק תביעת סיעוד בהפניקס חייב לכלול מספר מסמכים אשר בלעדיהם, התיק לא יוכל להתקדם. בכדי להגיש תביעת סיעוד בהפניקס יש למלא טופס תביעה דיגיטלי ייעודי באתר החברה, או להוריד את הטופס ולמלא באופן ידני. כך או כך, חשוב למלא את הטופס עם פרטי המבוטח בלבד, בצורה מחושבת ותוך מתן תשומת לב לכל בקשה והוראה על גבי הטופס.
חברת הביטוח הפניקס מאפשרת לאזרחים ותיקים (67 ומעלה) להגיש תביעת סיעוד בעל פה, באמצעות נציג החברה.

טופס נוסף אשר נדרש להגשת התביעה הוא טופס ויתור סודיות רפואית חתום. את הטופס יש למלא בצורה מלאה ובהתאם להנחיות המפורטות על גבי הטופס.

 

לפניכם כלל הטפסים והאישורים הנדרשים להגשת הפניקס ביטוח סיעודי:

  • טופס תביעה / בקשה.
  • טופס ויתור סודיות רפואית.
  • אישור ניהול חשבון בנק / צ'ק מבוטל.
  • צילום תעודת זהות.
  • כל המסמכים והאישורים הרפואיים הרלוונטיים שברשותכם כמו למשל מסמכי אשפוז מבית החולים בו שהיתם, מסמכים מהרופא המטפל, אישורים מרופאים מומחים וכדומה.

 

ליווי בהגשת תביעת הפניקס סיעודי – אחוז הצלחה גבוה באישור תביעות

ישנן מספר סיבות טובות ומרכזיות לשימוש בליווי של משרד עורכי דין דוד פייל, בעת הגשת תביעת ביטוח סיעודי לחברת הפניקס. הנה כמה מהן:

  • זכאות – ראשית, עורך דין מקצועי יבדוק תחילה את הגדרות הפוליסה הסיעודית שלכם בהפניקס. כך, הוא יוכל להבין האם המבוטח עונה על הגדרות הפוליסה ובאיזה אופן והאם בכלל להגיש את התביעה.
  • הכנת תיק תביעה איכותי – משרד עורכי הדין דוד פייל יבנה עבורכם תיק תביעת ביטוח סיעודי להפניקס, בצורה בה הסיכויים שלכם לזכות בתביעה יעלו באופן משמעותי. עורך הדין יוודא שכל המסמכים הרלוונטיים נמצאים, שהם מלאים בצורה תקינה ושהתיק מכיל את כל מה שרצוי שיהיה בו.
  • הגשת תיק התביעה – כולנו רוצים את הטוב ביותר עבורנו ועבור בני המשפחה האהובים שלנו, בטח במצב בו אחד מהורינו למשל, מגיע למצב סיעודי בו הוא זקוק לעזרה מהביטוח. עורך דין מומחה יוכל לוודא שהמבוטח מוכן לתביעה ולתקופת בדיקת הזכאות על ידי חברות הביטוח.
  • התייעצות עם עורך דין מומחה – משרד עורכי הדין דוד פייל, ישמח להעמיד לרשותכם צוות מיומן של עורכי דין בעלי שנים של ניסיון בתחום התביעות הסיעודיות והכרה לעומק של חברת הביטוח הפניקס.
לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם