צלצלו עכשיו: 03-915-8400

חיפוש
רשלנות רפואית לוגו
לוגו עם הטקסט: "חותם אמינות"

עורך דין תאונות דרכים

להאזנה:

 

משולחנו של עורך דין תאונות דרכים – מה חשוב לבצע לפני שמגישים דרישת פיצויים על נזקי גוף?

לאסוף נתונים מזירת התאונה, להתפנות לבית החולים, לתעד כל טיפול והליך רפואי, לנשום עמוק, להתאזר בסבלנות ולפנות אל עורך דין המתמחה בטיפול בתביעות תאונות דרכים וכמה שיותר מהר. זהו התהליך המומלץ לכל אדם שעבר חלילה תאונת דרכים וייתכן וזכאי כעת לתשלום פיצויים מחברת הביטוח. (לרשימה התקנות לפיצוי נפגעי תאונות דרכים לחץ כאן).

ישראל של סוף 2018 איננה מקום בטוח על הכביש. למרות מאבקים עיקשים ומאמצי אכיפה רבים נגד עברייני התנועה, ממשיכים אלפים להיפגע או להיפצע בתאונות מידי חודש. הסטטיסטיקה מדברת על מעורבות כמעט מוחלטת של כל אזרח בתאונה כלשהי, לפחות פעם אחת במהלך חייו. על כן, חשוב לדעת מה עליכם לעשות במקרה ונפגעתם – גם למען הבטחת שלומכם אך גם למען ניצול מלא של זכויותיכם.

התפנו לבית החולים מהר ככל האפשר

דנה נסעה בנתיבי איילון כחוק, כאשר הרכב שלפניה בלם בפתאומיות. היא הספיקה לבלום מבלי לפגוע בו, אלא שהנהג שמאחוריה לא שמר די מרחק והתנגש ברכבה שלמרבה המזל לא אירע לו דבר. היות וגם היא הרגישה כרגיל, לא חשבה שעליה למהר ולהיבדק. אלא שכעבור 48 שעות היא החלה לחוש כאבים חזקים בצווארה, בגבה ובבטנה.
כאשר התפנתה באופן עצמאי ונבדקה, התעורר חשדה של חברת הביטוח על כך שייתכן ודנה "תודרכה" או "זייפה" את תלונתה שכן עבר זמן רב יחסית מרגע הפגיעה ועד הרגע שבו ניגשה להיבדק. כעת היא נמצאת במאבק עיקש וממושך על מנת לקבל פיצוי כספי. אנשים רבים, ממש כמו דנה, שעוברים תאונת דרכים, תופסים את הפגיעה הגופנית שלהם כזניחה באותו רגע, אלא שממדי הנזק מתבררים לרוב מאוחר יותר. במקרים קלים יותר זה יגמר בפוסט טראומה תאונת דרכים ובמקרים קשים, בתאונות קטלניות יותר – יכולים להגיע לנכות מתאונה. על כן חשוב מאוד להתפנות מיד אחרי התאונה ורצוי עם אמבולנס.
בנוסף, חשוב לגשת לאחר מכן למשטרה (אין הכרח לגשת למשטרת המחוז בו בוצעה התאונה וניתן לבצע זאת בכל תחנה) ולהודיע על התאונה. בתיק זה יתועדו התאונה והפינוי לבית החולים. אל תזלזלו בטיפול שיעניקו לכם בבית החולים, על אחת כמה וכמה אם הוחלט לאשפז אתכם!
ייתכן ואתם סובלים מחבלה "סמויה" שתחלו לסבול ממנה רק זמן מה לאחר התאונה, או שהיא משנית לחבלה העיקרית ממנה אתם סובלים. לכן, חשוב לתעד כל חבלה שנגרמה לכם ולו המינורית ביותר, על מנת שבבוא העת, היה ותחמיר, ניתן יהיה לקשר אותה לפגיעה בתאונה דרכים. דעו כי הקשר בין קורבנות תאונות דרכים למחלות קשות קרוב מאוד ועל כך מומלץ לקרוא כאן.

עורך דין תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים

לתעד, לתעד, לתעד

אסף נפגע בתאונה, בעת שהחליק עם אופנוע שעה שביקש להשתלב בתנועה, אך החליק עקב שברי זכוכית רבים שהיו על הכביש. כתוצאה מהתאונה נגרמו לאסף פגיעות בחלק גופו העליון כתוצאה משברי זכוכית רבים שחדרו לגופו.
אסף דאג לצלם את האופנוע המוטל על הכביש ואת שברי הזכוכית הרבים ובמהלך ניהול תביעתו, בהנחיית עורך דינו, המשיך לצלם את הצלקות אשר נגרמו לו ושמר את הקבלות בגין תחבושות, מרשמי תרופות ומסמכים רפואיים.
על מנת לקבל פיצויים מקסימליים מחברת הביטוח, חשוב לשמור את מלוא התיעוד הרפואי, קבלות בגין ההוצאות שנגרמו עקב טיפולים הרפואיים, בגין הנסיעות לטיפולים ואף צילומים בדבר הנזק שנגרם לרכב או את דו"ח השמאי בגין הנזקים שנגרמו לו.
במהלך ניהול ההליך המשפט, יעשו חברת הביטוח ובאי כוחה, כל שביכולתם על מנת להקטין את הפיצוי אותו תקבלו. הם יחפשו סתירות בגרסתכם, ינברו בעברכם הרפואי במטרה לשלול את הקשר בין מצבכם הרפואי לבין התאונה, ישלחו חוקרים לעקוב אחריכם ועוד ועוד.

כך משרד עורכי הדין פייל ושות' יוכל לסייע לכם

כמובן שהדחיפות הגדולה ביותר לאחר תאונה, היא לקבל טיפול רפואי על מנת לטפל בפגיעותיכם, השלב המיידי הבא, הוא פניה לעורך דין המתמחה בתביעות נזקי גוף.
עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לכם בהדרכה לגבי המשך הטיפולים הרפואיים, תיעודם, התחמקות מ'מתכסיסים' בהם עלולה לנקוט חברת הביטוח ומיצוי זכויותיכם אצל גופים נוספים (למשל הביטוח הלאומי או פוליסות ביטוח פרטיות).
היות ושכר הטרחה מתבסס על אחוזים שישולמו בהתאם לתוצאות התיק, אין שום מניעה לאפשר לנו לעבוד למענכם כבר בשלבים המוקדמים.
משרד עורכי הדין פייל ושות'  יסייע לכם למצות את מלוא זכויותיכם ולמקסם את הפיצוי המגיע לכם.
ההבנה הרבה בתחום נזקי הגוף בכלל ובתחום תאונות הדרכים בפרט, המומחיות בניהול ההליכים מול חברות הביטוח ובית המשפט יסייעו לכם כאמור לקבל את פיצוי לו אתם זכאים
חשוב לציין, כי הליך תביעה בגין נזק גוף, הינו הליך ממושך למדי, שכן בראש ובראשונה ובטרם הערכת הפיצוי הסופי יש להמתין עד התגבשות הנזק הרפואי, שכן עם מתן הפיצוי, נסגר התיק ולא ניתן לקבל פיצוי נוסף גם במקרה של החמרת מצב לאחר מכן.

הואשמתי בגרימת התאונה – האם גם לי מגיעים פיצויים?

בהחלט כן. חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, הוא חוק של "אחריות מוחלטת". דהיינו, כל אדם שנגרם לו נזק גוף בתאונת דרכים  (בחריגים מעטים מאוד), יהיה זכאי לפיצוי בגין נזקיו, גם הוא הוא אשם בתאונה ואף הוגש נגדו כתב אישום וניתן פסק דין כנגדו בבית הדין לתעבורה.
משרד עורך דין פייל ושות' פועל בתחום נזקי גוף בתאונות דרכים והינו בעל ניסיון רב ומומחיות בתחום זה.

לשיתוף לחצו:

על אף שאנו עושים מאמץ לפרסם תוכן עדכני ומדויק יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו עשוי להתעדכן ולהשתנות. העושה שימוש באמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
Array

צריכים ייעוץ מקצועי ? אנחנו כאן בשבילכם